Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

Σοκάκια...










































Στης ζωής σου τα σοκάκια εμπερδεύτηκα
Και στα μάτια σου τα πλάνα ξενιτεύτηκα..

Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος

Οι δρόμοι της Ελλάδας είναι τα σοκάκια της στις νησιώτικες γειτονιές, μια νύχτα με γιασεμί ή ένα μεσημέρι με φίλους στο γνωστό ταβερνάκι. Οι δρόμοι της Ελλάδας θα έπρεπε να είναι 
τα ανέμελα σοκάκια της στις νησιώτικες γειτονιές, με τα σπίτια να ξεχειλίζουν μυρωδάτα γεμιστά στο φούρνο, φέτα και ουζάκι.

Άσε λίγο τα μάτια της ψυχής σου να σε οδηγήσουν σ' αυτό 
εδώ το σοκάκι, να γίνεις ο πέμπτος της παρέας και να πιεις 
το καφεδάκι σου, κάτω από τον ίσκιο αυτών των ευλογημέ-
νων δέντρων... _____ Μόλυβος Λέσβου__________ Μια Πέτρα ______ Foto ______

48 σχόλια:

  1. Έχω κι εγώ ωραίο σοκάκι στην αυλή που το ασπρίζω μοναχιά μου και παίρνω γεύση νησιώτικη!
    Μπορεί να μην πάω στα νησιά μας πια αλλά τα φέρνω στην πόρτα μου χοχοχο!

    Πέρα από την πλάκα , έχω περάσει καταπληκτικά σε σοκάκια της Αθήνας, της Πάρου, της Σαντορίνης στα Ιόνια ( που τόσο αγαπώ!), του Πύργου! Ιδανικά και για χαμουρέματα!

    Φιλάκια πολλά!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πέτρα μου και ποιος δεν θα ήθελε να πιει το ουζάκι του σε αυτό το σοκάκι, ήδη στρογγυλοκάθισα στην πέμπτη καρέκλα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τσιριγώτικα σοκάκια!!!

    Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εκεί να ήμουν, να ξέχναγα να φύγω ακόμα κι όταν οι υπόλοιποι τέσσερις θα είχαν φύγει προ πολλού... μ' ένα ουζάκι στο χέρι που για άλλη μια φορά το... τελευταίο θα ήτανε...
    α ρε Πετρουλίνι τι όνειρα ξυπνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εξού κι εμείς που κάνουμε όλο βόλτες λεγόμαστε σοκακτσίδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτά τα ονειρεμένα σοκάκια των ονείρων, των χρωμάτων και των αρωμάτων...... Και εσύ Joan να τα φέρνεις στην αγκαλιά μας. Καλό ξημέρωμα κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα σοκάκια που όλοι αγαπάμε και έχουν τη μαγεία της ιστορίας !!!
    Καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ονειρικό το σοκάκι...εννοείτε πως θα 'θελα να βρίσκομαι εκεί....! Όλα τα νησιά μας είναι υπέροχα!!!!
    Καλό ξημέρωμα..... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραιότατο το σοκάκι, πανέμορφα και τα νησιά μας, αλλά σαν την Χαλλλκιδική δεν έχει! Σάμπως μπορώ να κάνω κι αλλιώς, που εφέτος ούτε για ΄κεί δεν μας βλέπω!!! Σε φιλώ Τασσώ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. υπεροχα τα νησια μας και τα σοκακια τους φυσικα!
    οσο για το συγκεκριμενο λουλουδι υπεροχο!

    καλημερα φιλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ βρε Πέτρα τι σοκάκι κι αυτό
    Αγαπώ τα σοκάκια των νησιών
    κι ιδιαίτερα αυτά της Λίνδου!!!

    φιλάκια αραχτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα πέτρινα σοκάκια απαλύνουν τις αισθήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ενα ολόιδιο σοκάκι,υπάρχει στο Μόλυβο στη Μυτιλήνη.Αν δνε έγραφες οτι είναι δικιά σου φωτό απιο τη Σύμη(αν το ερμηνεύω σωστά) θα έλεγα είναι απ εκεί
    Πάντως ανοίγει η ψυχή σου τέτοια εποχή στα νησιά μας
    Φιλάκια πολλά Καλοκαιρινά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου, είχες δίκιο! Το διόρθωσα τελικά, πιο κάτω δες. Φιλιά πολλά :))

      Διαγραφή
  14. Αχ τι με κάνεις τώρα...!
    όμορφιάααα!μακάρι να ήμουνα εκεί!

    φιλιά πολλά Πετροκόριτσο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Του ονείρου το σοκάκι αυτό με τη μωβ γλυσίνα να το σκεπάζει προστατευτικά.........για την ώρα απολαμβάνω τις βόλτες στα σοκάκια της Πλάκας, κάτω από την Ακρόπολη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καταπληκτικό θέλω να τα παρατήσω όλα και πάω βόλτα!!!!!!!!
    Πανέμορφο σοκάκι πετροκόριτσο!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σύμη ε; Κοίτα να δεις που μου θυμίζει Μυτιλήνη. Μόλυβο θα έλεγα!
    Πόσο όμορφα όμως! Τι να πω... Άλλο πράγμα τα νησιά!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Παιδιά, σας ζητώ συγνώμη. Μάλλον είναι η Μόλυβος όπως λέτε και πιο πάνω.
    Αλλά, αυτό το λινκ που βρήκα την φωτογραφία, με "παραπλάνησε".
    Δείτε κι εσείς, έτσι όπως το γράφει, νόμιζα πως είναι η Σύμη.
    http://www.aftodioikisi.gr/diethni/tria-sokakia-tis-elladas-anamesa-sta-20-omorfotera-tou-kosmou
    Χίλια συγνώμη. Θα το διορθώσω. Κι ελπίζω να είναι Μόλυβος τελικά! Χαχα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. .........κι εσύ άδικο........!!
      Που είσαι Αγριμιώ να δεις τι εστί διχασμένη προσωπικότητα!!

      Διαγραφή
    2. Μη διατηρείς αμφιβολίες
      http://mithymnaios.blogspot.gr/2014/04/blog-post.html

      Διαγραφή
    3. Ναι, το διασταύρωσα τώρα πια! Ευχαριστώ πολύ Χαρά μου!

      Διαγραφή
  19. Δεν χρειαζόταν να πεις που βρίσκεται αυτό το σοκάκι.
    Παντού βρίσκεται, σ' όλα τα ορεινά, τα πεδινά και τα νησιώτικα κομμάτια του παζλ Ελλάδα.
    Γι αυτά μας ζηλεύουν, αυτά θέλουν να τους πουλήσουμε
    Όμως δεν ξέρουν πως ακόμη κι αν τα πάρουν στα χέρια τους
    δεν είναι άξιοι να τα κρατήσουν έτσι.
    Στο βωμό της δικής τους ανάπτυξης όλα αυτά θα γίνουν σκόνη.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εκπληκτικό είναι Πέτρα μου!! Οπου κι αν είναι αυτά τα σοκάκια ή στενάκια ή καντούνια είναι μια μαγεία!! Με τα αρώματα και τις μυρωδιές από τα ταβερνάκια και τα δέντρα και τα λουλούδια που μοσχοβολούν!!!
    Αχ Ελλαδίτσα μου με τις ομορφιές σου!!!
    Φιλούδια Πέτρα μου, ξεσηκώστρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αγαπω τα σοκακια ! Αγαπημενα μου αυτα της Σκιαθου :)
    Θεικη η φωτο Πετρονι !
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Όπου κι αν βρίσκεται αυτό το σοκάκι είναι ονειρικό!!
    Έπιασα κιόλας καρέκλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή