Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

Σινεμά "ο Παράδεισος"...






































"ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ CINEFIL" είναι μια ιδέα για κινηματογραφικό "παιχνίδι" του φίλου Γιάννη με το παρακάτω ερωτηματολόγιο:

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΣΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΞΕΝΟΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ
Τομ Χανκς, γιατί έχει ταλέντο και είναι μια γλυκιά και ήπια παρουσία.
ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΣΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος, γιατί ήταν μεγάλο ταλέντο και σε κερδίζει κάθε φορά από την πρώτη έκφραση του προσώπου του.
ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑ ΞΕΝΗ ΗΘΟΠΟΙΟΣ
Νάταλι Πόρτμαν, γιατί με είχε κερδίσει από την πρώτη της ταινία, στην οποία ήταν παιδί, το «Leon» και εξακολουθεί να με εντυπωσιάζει με τις ερμηνείες της. Την απόλαυσα στο «V for vendetta».
ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΗΘΟΠΟΙΟΣ
Μαρία Ναυπλιώτου, γιατί συνδυάζει την κλασική ομορφιά που επιβάλλεται με άνεση και την πολύ καλή υποκριτική.
ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΣΑΣ ΞΕΝΟΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ
Ζαν-Λικ Γκοντάρ, γιατί ήταν ανατρεπτικός για την εποχή του και πήγε τον κινηματογράφο πολλά βήματα μπροστά.
ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΣΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ
Παντελής Βούλγαρης, γιατί προβληματίζει μέσα από το συναίσθημα της ανθρώπινης ψυχής με τρόπο διακριτικό κι όχι κραυγαλέο.
ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΗΘΟΠΟΙΟΣ, ΠΟΙΟ ΡΟΛΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΥΠΟΔΥΘΩ ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΤΑΙΝΙΑ
Την Mathilde (Audrey Tautou) στο Un Long Dimanche de Fiancailles (2004) (Οι ατέλειωτοι αρραβώνες) τουJean-Pierre Jeunet, γιατί ο ρόλος συνδυάζει την ευαισθησία και την ψυχική δύναμη. Θα έπαιζα ευχα-
ρίστως και τον ρόλο της Αμελί, γιατί είναι φατσούλα καθημερινή και παραμυθένια ταυτόχρονα.
ΠΟΙΑ ΤΑΙΝΙΑ (ΕΛΛΗΝΙΚΗ ή ΞΕΝΗ) ΕΠΙΘΥΜΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ
Την «Μικρά Αγγλία», γιατί πέρσι έφτασα καθυστερημένα στον κινηματογράφο, κάτι που δεν συνηθίζω, και είχαν πουληθεί όλα τα εισιτήρια…!
ΒΓΑΛΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΑΣ: ΠΟΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ
Έχω δει άπειρες ως παιδί κι ως ενήλικας με παιδί! Όμως επιμένω να βλέπω τον WALL-E (ΓΟΥΟΛ-Ι), γιατί είναι μια εξαιρετική ταινία για μικρούς και μεγάλους, βραβευμένη με την Χρυσή Σφαίρα και το Όσκαρ καλύτερης ταινίας κινούμενων σχεδίων. Γιατί και τα ρομπότ έχουν ψυχή και σώζουν την ανθρωπότητα!
ΠΟΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΕΧΕΤΕ .....ΛΙΩΣΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΤΕ και ΓΙΑΤΙ ;
«Πολίτικη Κουζίνα», γιατί είναι μία και μοναδική…!!!!

{ Τα παραπάνω είναι ενδεικτικά, διότι μου αρέσουν πολλοί και πολλά, αλλά έπρεπε κάποιους να επιλέξω! 
Όμως και η παράθεση των παραπάνω χαρακτηρίζεται από ποικιλία… δεν έχετε παράπονο!}

Και μια πρόταση για Θέατρο: Για όσους επιθυμούν να παρακολουθήσουν με τα μικρά τους «αγγελοδιαβολάκια» μια πολύ έξυπνη παιδική παράσταση, θα τους πρότεινα ανεπι-φύλακτα τον «Ονειροφάγο» στο θέατρο Skrow (κλικ!) στο Παγκράτι. Αν και παρευρίσκονται πολλά παιδιά μικρών ηλικιών (3, 4, 5 ετών – κάνει και για μεγαλύτερα), δεν «κουνιέται φύλλο»! Μια λιτή αλλά έξυπνα δοσμένη δουλειά από άποψη σεναρίου, σκηνοθεσίας, υποκριτικής, σκηνογραφίας, ενδυματολογίας, μουσικής, φωτισμού και πολύ καλής συνερ-γασίας όλων! Μικροί και μεγάλοι φεύγουν τόσο ευχαριστημένοι που θα ήθελαν να έχει συνέχεια…


*Ευχαριστώ θερμά την Πέτρα για την πρόταση και την φιλοξενία και τον Γιάννη για την περίφημη ιδέα!!! Μας δίνουν και πάλι την ευκαιρία να χαρούμε και να γνωριστούμε περισσότερο! ~~Γλαύκη~~

*Γράψτε μου αν θέλετε, όποιον αγαπημένο ηθοποιό, 
αγαπημένη ταινία, αγαπημένο σκηνοθέτη, έχετε κι εσείς! 

Υ.Γ Σήμερα φιλοξενείται και γράφει η Γλαύκη, η οποία και θα απαντά στα σχόλια σας! Ευχαριστώ Γλαύκη! Mia Petra


_________________ Μια Πέτρα ________________________ Foto Google __________________________

40 σχόλια:

  1. Μου άρεσαν οι απαντήσεις σου......επίσης μου έκανε εντύπωση το παιδικό που διάλεξες (ΓΟΥΟΛ·Υ) για να πω την αλήθεια δεν το γνωρίζω και με έβαλες στην διαδικασία της αναζήτησης....
    Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ και όσο για το παιδικό αξίζει να το δει κανείς!!!
      Καλό υπόλοιπο!

      Διαγραφή
  2. Πολύ απλό για μένα κορίτσια, Διονύσης Παπαγιαννόπουλος, Ελλη Λαμπέτη, Βιβιαν Λη και ροζ πάνθηρα!!
    Οσα παίρνει ο άνεμος την έχω λιώσει, το Κορίτσι με τα Μαύρα, όλες του Παπαγιαννοπουλου και ότι έχει ροζ πάνθηρα!!!
    Πολλά φιλιά και στα δύο τα κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, αυτό το "Όσα παίρνει ο άνεμος" έχει λιώσει καρδιές!
      Την πρώτη φορά που το είδα στον κινηματογράφο με πήρε ο ύπνος... Ντροπή!!!!
      Σε δεύτερη προσπάθεια μετά από χρόνια το απόλαυσα πραγματικά! Μάλλον στην πρώτη
      ήμουν σε φάση που δεν το σήκωνε...
      Παπαγιαννόπουλος για πάντα και Ροζ Πάνθηρας πάντα σπαστικός, αλλά πολύ αγαπημένος!!!!
      Φιλιά πολλά και σε σένα. Να είσαι καλά, Έλενά μου!

      Διαγραφή
  3. Καλά που μου το θύμισες! Το είχα υποσχεθεί κι εγώ στο Γιάννη! Τον Παπαγιαννόπουλα θα τον βάλλω κι εγώ αν και είναι και ο Βέγγος χμμμ θα το σκεφτώ. Αχ το παιδικό αυτό μου είχε σπαράξει την καρδιά! Πάω να το ετοιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου κι εγώ μπήκα στο δίλημμα Παπαγιαννόπουλος ή Βέγγος, γιατί λατρεύω κι εγώ τον Βέγγο και τον θεωρώ σπουδαίο κωμικό και αξιόλογη προσωπικότητα!!!
      Άντε, ετοίμασε και το δικό σου να το δούμε!
      Φιλιά πολλά και σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη!

      Διαγραφή
    2. http://andromeda-mygalaxy.blogspot.gr/2014/11/cinefil.html

      περιποιημένο αφιέρωμα με φωτογραφίες!!!!

      Φιλάκια κορίτσια!

      Διαγραφή
    3. Christina Andromeda .....έρχομαι ....πάραυτα στην ανάρτησή σου.....! σε ευχαριστώ πολύ.....

      Διαγραφή
    4. Χριστίνα, τρόμαξα να την ανακαλύψω αυτή σου την ανάρτηση, αλλά αποζημιώθηκα :))

      Διαγραφή
  4. Μισό να σκεφτώ...
    Λοιπόν, έχουμε και λέμε:
    Αγαπημένος ηθοποιός από την αλλοδαπή: Πολλοί. Πιο πολύ όμως ο John Malkovich.
    Αγαπημένος εγχώριος ηθοποιός: Πολλοί. Πιο πολύ όμως ο Μηνάς Χατζησάββας.
    Αγαπημένη ηθοποιός από την αλλοδαπή: Πολλές.Πιο πολύ όμως η Juliette Binoche.
    Αγαπημένη εγχώρια ηθοποιός: Πολλές. Πιο πολύ όμως η Μπέτυ Αρβανίτη.
    Αγαπημένη ταινία από την αλλοδαπή: Πολλές. Πιο πολύ όμως η ταινία "Όλα για τη μητέρα μου".
    Αγαπημένη εγχώρια ταινία: Πολλές. Πιο πολύ όμως η ταινία "Τα κουρέλια τραγουδάνε ακόμα".
    Αγαπημένος σκηνοθέτης από την αλλοδαπή: Pedro Almodovar.
    Αγαπημένος εγχώριος σκηνοθέτης: Νίκος Νικολαΐδης.
    Αυτά τα ολίγα και καλό σας απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνάααα, ταυτίζομαι με Almodovar, Binoche, Malkovich!!!!
      Είναι τόσοι πολλοί πραγματικά και πολύ καλοί, όπως και οι ταινίες, που δεν
      ξέρεις πραγματικά που να σταθείς!!!
      Σ' ευχαριστώ για τη "μοιρασιά"!
      Καλό απόγευμα και σε σένα!

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα σου ΓΛΑΥΚΗ μου, Καλησπέρα σου Πέτρα μου, Καλησπέρα σε όλες τις φίλες και επισκέπτες εδώ.
    Γλαύκη μου ευχαριστώ πάρα πολύ για την συμμετοχή σου στο κάλεσμα του CINEFIL. Όπως επίσης ευχαριστώ και τους λοιπούς σου επισκέπτες σχολιαστές για την έμμεση συμμετοχή τους.
    Γλάυκη μου εξαίρετες οι επιλογές σου στα .....βασανιστικά ερωτήματα όντως, άντε τώρα να κατασταλάξεις.
    Οι συνολικές απόψεις απαντήσεις θα αναρτηθούν όπως και τυχόντα συμπεράσματα σε ειδική ανάρτηση που θα γίνει στο CINEFIL το Δεκέμβρη.
    Γλαύκη μου ευχαριστώ επίσης και τις θεατρικές προτάσεις.....!
    Θεωρώ τιμή μου που μοιράστηκες μαζί μου τις CINEFIL προτιμήσεις σου. Συνεχίζουμε καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, εγώ ευχαριστώ εσένα και το Πετράδι (που έκανε έξτρα δουλειά) για την ευκαιρία να συμμετέχω σε κάτι διασκεδαστικό και πολύ πολύ ευχάριστο!!! Είναι απαραίτητο, για να κάνουμε πιο ομαλή την σκληρή καθημερινότητα!!!
      Θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε τα τελικά αποτελέσματα από τις καταθέσεις όλων των συμμετεχόντων!!!
      Ναι, η παιδική παράσταση αξίζει, γι' αυτό και την προτείνω!!!
      Δική μου η τιμή και φυσικά συνεχίζουμε!!!
      Τα λέμε και πάλι!

      Διαγραφή
  6. Ξένος ηθοποιός: Στιβ Μακ Κουίν
    Έλληνας ηθοποιός: ο αξέχαστος λατρεμένος μου Θανάσης Βέγγος
    Ξένη ηθοποιός: Χίλαρι Σουάνκ
    Έλληνας σκηνοθέτης: Παντελής Βούλγαρης (να ένα που συμφωνούμε)
    Αν ήμουν ηθοποιός: θα ήμουν χάλιας γιατί δεν μπορώ να αποστηθίσω ούτε 5 γραμμές
    Έχω λιώσει να βλέπω και εγώ Πολίτικη Κουζίνα (δεύτερο που συμφωνούμε!)

    Στα υπόλοιπα δεν έχω ιδιαίτερες προτιμήσεις.

    Φιλιά και στις δύο για καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πετρή μου, καλώς ήρθες!
      Μμμ, συμφωνώ κι επαυξάνω και για όσους υποτίθεται δεν συμφωνούμε χεχε!!!
      Ποιον να πρωτοβάλεις!
      Ηθοποιός;;; Φυσικά θα σου ταίριαζε γάντι κι αφού δεν αποστηθίζεις, θα τα πήγαινες περίφημα στους αυτοσχεδιαμούς!!! Θα ήσουν μοναδικός στο είδος και έκοβες πολλά εισιτήρια! Ουρές ο κόσμος!!!
      Καλό σου βράδυ και πολλά φιλιά επίσης!

      Διαγραφή
  7. Γλαύκη μου ήρθα το ταλαίπωρο και πρέπει να σου πω ότι εγώ δεν το κάνω στο μπλογκ μου γιατί κάθε τρεις και λιγάκι αλλάζω γνώμη για πολλές επιλογές.... Αλ Πατσίνο και Άντονι Χόπκινς, Μέριλ Στριπ και Κέιτ Μπλάνσετ... Μαίρη Αρώνη ( το μόνο στανταράκι) , Λογοθετίδης ( αλλά και πλήθος άλλων του παλιού, καλού ελληνικού κινηματογράφου) Σκορτσέζε..μπα Κόπολα περισσότερο ☺ ... Αμελί θα ήθελα κι εγώ , όπως επίσης και το ρόλο της Ζιλιέτ Μπινός στο Σοκολά ( τότε ακόμα έλιωνα για τη σοκολάτα....) που δεν θυμάμαι κοπέλα μου μετά από τόσα χρόνια ονόματα ...αρχές αλτσχάιμερ βλέπεις! Γενικά ξεχνώ τίτλους κι ονόματα...κρατώ αισθήσεις και συναισθήματα..
    Ταινία που έχω λιώσει στο παρελθόν ...η τριλογία του Νονού ( παρά τα αίματα και τα όπλα με τα οποία δεν έχω καθόλου καλές σχέσεις)
    Ουφ!
    Πάρτε τώρα και στρώστε ένα σεντονάκι! ♥

    Φιλούρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε ταλαίπωρο παιδί, σ' ευχαριστώ για την κατάθεση σεντονιού, πλουτίζεις την προίκα μου, χεχε!!!
      Πραγματικά με δυσκόλεψε αφάνταστα κι εμένα η επιλογή! Εδώ δεν έπιανε ούτε η πρώτη ανάδυση, που χρησιμοποιώ συχνά!!! Βομβαρδιζόμουν κυριολεκτικά ή μπλόκαρα!!!
      Επίσης με τόσα που κάνεις πού να προλάβεις να κάνεις κι αυτό!!!
      Υπερδιαδικτυακή κόπωση θα πάθεις... κι όχι αλτσχάιμερ! Αχαχαχα!
      Φιλιά πολλά καλό πλασματάκι!!!

      Διαγραφή
  8. Και μόλις είδα ονόματα που άνετα θα τα είχα βάλει κι εγώ...αλλά όταν διαλέγεις μόνο έναν, ή μία, αυτά παθαίνεις...
    Χώρια που δυσκολεύτηκα στον ξένο άντρα ηθοποιό (που τον αλλάζω κάθε τρεις και λίγο) και δεν μου πήγε καν στο μυαλό ο Μάλκοβιτς ας πούμε, που είπε η Αθηνά παραπάνω και που είναι πιο "σταθερός" από άλλους στις προτιμήσεις μου!
    Δύσκολο τελικά να επιλέγεις...
    Κι αν απορείς εδώ
    http://mytripssonblog.blogspot.gr/2014/11/cinefil.html
    είναι οι δικές μου απαντήσεις!
    Πάρα πολύ ωραία η συμμετοχή σου!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού να διαλέξεις! Χάθηκα κι εγώ μέχρι να καταλήξω σε κάποια, μια και είναι πολλά πρόσωπα ή ταινίες που με αντιπροσωπεύουν ή μου έδωσαν κάτι σημαντικό!
      Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη και καταφτάνω και στο δικό σου!!!
      Καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή
  9. Συμφωνώ για τον Παπαγιαννόπουλο και για τον ΓΟΥΟΛ-Ι!
    Για τα άλλα το βρίσκω πολύ δύσκολο να διαλέξω μόνο έναν ή μία...
    Φιλιά πολλά, την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιβεβαιώνεται τελικά ότι συνδυάζουμε πολλά ετερόκλητα στοιχεία ο καθένας μας μέσα από αυτές τις επιλογές μας. Όλοι μας έχουμε πολλές και ποικίλες πλευρές κι αυτό είναι ομορφιά από μόνο του. Αυτό είναι και το πιο ενδιαφέρον πράγμα όταν γνωριζόμαστε καλύτερα με τους άλλους. Ανακαλύπτουμε θησαυρούς συνεχώς! Φυσικά κάποιες φορές και άνθρακες, όμως αυτή είναι η ζωή!
      Φιλιά και σε σένα!

      Διαγραφή
  10. ααα ωραια! θα γραψω και εγω!!! χιχιχι!
    συμφωνουμε σε πολλα! <3
    καλημερα! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ήθελα να δω και τις δικές σου επιλογές! Πότε;
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  11. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΣΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΞΕΝΟΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ: Χόπκινς
    ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΣΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ: Βέγγος (με το Χορν να χάνει... λαχανιασμένος)
    ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑ ΞΕΝΗ ΗΘΟΠΟΙΟΣ: Μπριζίτ Μπαρντό (επειδή λατρεύω τις...ερμηνείες της)
    ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΗΘΟΠΟΙΟΣ: κι όμως... η Βουγιουκλάκη!
    ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΣΑΣ ΞΕΝΟΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ: Γκοντάρ=σινεμά
    ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΣΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ: Τζαβέλλας
    ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΗΘΟΠΟΙΟΣ, ΠΟΙΟ ΡΟΛΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΥΠΟΔΥΘΩ ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΤΑΙΝΙΑ: το ρόλο του Μπελμποντό απ'το "Με κομμένη την ανάσα" (Γκοντάρ)
    ΠΟΙΑ ΤΑΙΝΙΑ (ΕΛΛΗΝΙΚΗ ή ΞΕΝΗ) ΕΠΙΘΥΜΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ: Το "μάθε παιδί μου γράμματα", που χω ξεκινήσει να το δω 3 φορές, αλλά με πήρε ο ύπνος απ' τα... γράμματα.
    ΒΓΑΛΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΑΣ: ΠΟΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ: Αντιπαθώ τις παιδικές ταινίες. Το μόνο κόμι που μ'αρέσει είναι το Αστερίξ (προφανώς) το οποίο όμως δεν είναι παιδικό.
    ΠΟΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΕΧΕΤΕ .....ΛΙΩΣΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΤΕ και ΓΙΑΤΙ ; Έκπληξη: το "Φτωχαδάκια και λεφτάδες"-γιατί αιωνίως θα γελάω με τις μάγκικες ατάκες του Τσιφόρου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε που μπλέξαμε με τις ξανθιές!!! Χεχε!!!
      Κι όμως... την Βουγιουκλάκη!!!! Είσαι απίστευτος!!! Δεν λέω ήταν γλυκιά σαν κουφέτο η άτιμη, σαν ζαχαρωτό... Πιστεύω ότι αν συνέχιζε όπως στις πρώτες της ταινίες, μπορεί να μην γινόταν σταρ, αλλά θα κέρδιζε σε επίπεδο υποκριτικής. Όμως ο καθένας κουβαλά το άστρο του, οπότε κι εμείς κερδίσαμε, γιατί τελικά δεν βαριέσαι ποτέ να βλέπεις τις ταινίες της.
      Για την Μπριζίτ πάω πάσο, γιατί ήταν θεϊκή... παρουσία!!!
      Χόπκινς, Γκοντάρ (εννοείται), Βέγγος, Μπελμοντό δεν συζητιούνται!!! Πάντα ψηλά και λατρεμένοι!!! Ήταν μέσα στις επιλογές μου, αλλά ποιους να πρωτοβάλεις!
      Μμμμ, για να σκεφτώ... Φυσικά θα σου πήγαινε γάντι ο ρόλος του Μπελμοντό στο "Με κομμένη την ανάσα", μόνο που κάτι θα έπρεπε να θυσιάσεις, για να τον παίξεις, χεχε!!! Η Σίμπεργκ γοητευτικότατη κούκλα και πολύ στυλάτη!!! Με ποια παρτενέρ θα έπαιζες;
      (Μην πεις την Μπαρντό...)
      Εγώ πάντως - επειδή αγαπώ Γκοντάρ επίσης - θα ήθελα να παίξω τον ρόλο της Μπαρντό στο "Η Περιφρόνηση" (Le Mepris)... μόνο που θα έπρεπε να βαφτώ ξανθιά!!!! Χαχαχα!!
      "Το μάθε παιδί μου γράμματα" δεν το έχω δει ούτε εγώ, όμως θα κάνω μια προσπάθεια αν αξίζει τον κόπο.
      Φυσικά, αν είδες παραπάνω, υπάρχει και κάτι ακόμα κοινό, είχα κοιμηθεί κι εγώ στο "Όσα παίρνει ο άνεμος", όταν η παρέα στο λύκειο (κορίτσια, αγόρια...) θέλανε να πάμε να το δούμε σε θερινό. Ρεζίλι είχα γίνει, αφού δεν άντεξα από τις πρώτες σκηνές...
      Τσιφόρος πάντα και για πάντα!!!! Μοναδικός και δυστυχώς ανεπανάληπτος!!!
      Σ' ευχαριστώ για τη "μοιρασιά", την απόλαυσα πολύ!

      Διαγραφή
  12. Κι εμένα μου αρέσουν πολύ όλοι οι ηθοποιοί που αναφέρεις Γλαύκη μου!!
    αντε να διαλέξεις μόνο ένα αγαπημένο!!! Το παιδικάκι αυτό δεν το χω δει νομίζω.. είναι το ρομποτάκι που καθαρίζει;; κι ερωτεύεται την εξελιγμένη ρομποτίνα;;
    Οσο για τον Ζαν Λυκ, δυο ταινίες του έχω δει μόνο.. Φευγάτος και ναι μεν μου άρεσε αλλά φευγάτος!!!
    ΝΑ ΤΗΝ ΔΕΙς ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΤΗΝ ΜΙΚΡΑ ΑΓΓΛΙΑ!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά και στις δυο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, Μαριλένα μου, το ρομποτάκι που καθαρίζει είναι και που γνωρίζει την εξελιγμένη ρομποτίνα!!! Περνάει όμως τόσα μηνύματα για τους ανθρώπους και τις συμπεριφορές τους, ένα σενάριο που θα μπορούσε να είναι η εξέλιξη του ανθρώπου και της Γης!!!
      Ναι, ο Γκοντάρ είναι φευγάτος, αλλά διαφορετικά δεν θα μπορούσε να φέρει την ανατροπή στον παγκόσμιο κινηματογράφο, όπως και άλλοι φευγάτοι - πρωτοπόροι πριν και μετά από αυτόν!
      Θα προσπαθήσω να την βρω την "Μικρά Αγγλία"!!! Κι άλλη φορά να μάθω να μην αργώ στον κινηματογράφο πιάνοντας τα ατέλειωτα τηλεφωνικά "μπλα - μπλα".
      Φιλιά πολλά και σε σένα και σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη!!!

      Διαγραφή
  13. Me gusta mucho la mirada de la modelo,transmite seguridad y aplomo. Buen trabajo,Mia!!!
    Un abrazo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τη Μικρά Αγγλία θα ήθελα κι εγώ να τη δω! Και δεν τα έχω καταφέρει ακόμα... Δύσκολο πάντως να αποφασίσεις για έναν μόνο καλλιτέχνη κάθε φορά...
    Φιλάκια πολλά Γλαύκη! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, κορίτσι, που ήρθες!
      Άντε να δούμε θα την καταφέρουμε την Μικρά Αγγλία ή θα μας μείνει απωθημένο;
      Εσύ συμμετέχεις στο αφιέρωμα;
      Σε φιλώ και καλό σου βράδυ!!!

      Διαγραφή
  15. Αξιόλογες και δυνατές επιλογές, Γλαύκη!
    Οι επιλογές μου βρίσκονται στη σχετική ανάρτησή μου "Το δικό μου Cinefil" ... και ομολογώ, μού ήταν ιδιαίτερα δύσκολο να καταλήξω στην, ας την πούμε, dream team μου!

    Σε καληνυχτώ και σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Ρούλα!
      Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και την επίσκεψη!
      Έρχομαι να δω και τα δικά σου!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  16. Πετράδι πολύτιμο, όταν έχεις διάθεση, μοιράζεσαι κι εσύ μαζί μας τις κινηματογραφικές σου αγάπες!!!
    Εδώ, στο δικό σου σπιτικό, για να νιώθεις άνετα, μια και τώρα είναι κατηλειμμένο από το βαρεμένο άστεγο των πόλεων!!!
    Πέρα από τα "βαριά" μοιράσματα, που θέλουν μαγκιά με αξιοπρέπεια, ας δίνουμε την χαρά και την ανεμελιά στον εαυτό μας μέσα από τα πιο "ελαφρά", αφού είμαστε όλα αυτά!!!
    Αναμένουμε με υπομονή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε ντε, πως και πως περίμενα την ερώτηση:

      ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΣΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΞΕΝΟΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ: Κίανου Ριβς
      ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΣΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ: Θανάσης Βέγγος για πάντα!
      ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑ ΞΕΝΗ ΗΘΟΠΟΙΟΣ: Μέριλ Στριπ
      ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΗΘΟΠΟΙΟΣ: Τζένη Καρέζη αθεράπευτα! Θηλυκό, ηθοποιάρα, αγωνίστρια!
      ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΣΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ: Παντελής Βούλγαρης
      ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΗΘΟΠΟΙΟΣ, ΠΟΙΟ ΡΟΛΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΥΠΟΔΥΘΩ ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΤΑΙΝΙΑ: "Ένας μεγάλος Έρωτας" (Καρέζη-Κούρκουλος) για να είχα την τύχη να πέσει επάνω μου έστω και μια φορά, ένα βλέμμα του Κούρκουλου...
      ΒΓΑΛΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΑΣ: ΠΟΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ: Έχω δει στη ζωή μου άπειρες παιδικές ταινίες και άπειρα θεατρικά επίσης! Ο γιος μου έχει γίνει φωστήρας (!) με τόσες ταινίες και τόσα θεατρικά που τον έτρεχα μικρό! Χαχα :)
      ΠΟΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΕΧΕΤΕ .....ΛΙΩΣΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΤΕ και ΓΙΑΤΙ ; "Πολυτεχνίτης κι Ερημοσπίτης"/Βέγγος και "Της κακομοίρας"?Χατζηχρήστος-Ζήκος φυσικά!

      1) Δες οπωσδήποτε το "Μάθε παιδί μου γράμματα'! Θα το λατρέψεις και δεν ξέρω πόσες φορές ακόμα, θα θέλεις μετά να το ξαναδείς!
      2) Και δεν ξέρω τι θα κάνεις...βρες σινεμά (!) να δεις την "Μικρά Αγγλία"...χθες! :))))

      Διαγραφή
    2. Α, και ξέχασα να συμπληρώσω (δείξε μου τον φίλο σου, που λένε! αχαχα!) πως μια ταινία που έχω λατρέψει σε αυτή τη ζωή, είναι το "Μια αγάπη γεννιέται", Μέριλ Στριπ-Ρόμπερτ Ντε Νίρο! Απίστευτη...!

      Διαγραφή
    3. Καλώς ήρθες στο σπιτικό σου!!!
      Άργησα, γιατί είχα πιάσει τα τηλέφωνα... ατελείωτα σήμερα!!!
      Μμμ, Κιανού Ριβς, μια ψυχρή ομορφιά αλλά ομορφιά!
      Βέγγος για πάντα, Βούλγαρης εννοείται.., Καρέζη θηλυκό απίστευτο, η οποία ανέβαζε τον Κούρκουλο σε άλλο επίπεδο αρσενικού!!
      Είδες για να μεγαλώνεις τις μεγάλες αγάπες αυτής της ζωής, τα μυξιάρικά μας, γίνεσαι κι εσύ φωστήρας με τόσες παιδικές ταινίες, βιβλία, θεατρικά... μαθαίνεις, κι εσύ μαζί τους σαν παιδί, από την αρχή τα πάντα!!!
      Αυτό έλειπε να μην έχεις λιώσει... Βέγγο και ΖΗΚΟΟΟ!!!! "Θα ξανάρθω..." Έτσι θα σου λέω εγώ βρε κάθε φορά που ολοκληρώνεται μια δική μου ανάρτηση... αχαχαχαχα!!!!

      Θα το δω, γιατί το βρήκα στο διαδίκτυο ελεύθερο. Άρα είχε δίκιο ο αρχηγός, ε; Μεσάνυχτα έχω μωρέ!
      Την "Μικρά Αγγλία" θα τη δω σε φίλους που την έχουν! Ευτυχώς που εκείνοι είναι πολύ σινεφίλ!!!

      "Μια αγάπη γεννιέται", μια φανταστική και πολύ ανθρώπινη ταινία στηριγμένη σε δύο κολοσσούς της υποκριτκής!!! Μαγεία!!! Μην σου τύχει στην πραγματικότητα μόνο, γιατί εκεί τα παίζεις... Στις ταινίες μια χαρά ονειρεύεσαι!!!
      Πολύ την απόλαυσα τη "μοιρασιά" σου, με πολλές ταυτόσημες επιλογές!!!

      υ.γ.
      Να παραδώσω τα "κλειδιά";;;;

      Διαγραφή
    4. Ακόμα εδώ είσαι ωρέ;;; Αχαχαχαχα! :))))

      Διαγραφή
  17. Πόσο γρήγορα διαλέξατε όλοι! Εγώ προβληματίζομαι... Και ταυτίζομαι σε πολλά Γλάυκη!
    Καλό Σ/Κ σε οικοδέσποινα και φιλοξενούμενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γυναίκα των μπλογκς, τώρα σε είδα!!!
      Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη!!!
      Έφτιαξες δικό σου;;;
      Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!!!

      Διαγραφή