Δευτέρα 1 Ιουνίου 2015

Μικρά σπίτια, μεγάλες χαρές...



Έχει ήλιο..
καλημέρα..
έχει βγει ένας ήλιος δυνατός..επιβλητικός..
βασιλιάς..ξέρεις..
διατάζει..
και εσύ υπακούς..
αυτό είναι το δικό μου φιλί..ζωής..
να δίνει ανάσες..στις ασφυξίες των καιρών..
έχει ήλιο ..
αυτό μου φτάνει..
με γεμίζει και με κάνει να χαμογελώ..
τα δέντρα μου έξω..και τα φυτά μου..
κάθησα λίγο μαζί τους..
τα έβλεπα..χαρούμενα..καταπράσινα..
να πολυλογούν μεταξύ τους..
πω.πω..ψίθυροι...χαχανητά..κουτσομπολιά..
τα νέα..της ημέρας..
ίσως της νύχτας που πέρασε..
ξεπρόβαλαν ανθάκια..απ'τη μανταρινιά τη χιώτικη..
μοσχοβολά το Σύμπαντο...
με ενα πέπλο..πάνω τους από ζουζούνια μέλισσες..
παιχνιδιάρικα..τρυγούν...μέλι..
η δάφνη..γέμισε μωβ "τσαμπιά"..
να ομορφαίνει η πλάση..
η μουσμουλιά...φορτωμένη..καρπούς..
και τα πιτσιρίκια..να ξερογλείφονται ..από κάτω..
τα κλαδιά της λεμονιάς..έχουν αρχίσει να γέρνουν
από το βάρος..
και τα λεμόνια..σαν 
στήθη μάνας..
στέκονται..περήφανα..
περιμένοντας.."τα παιδιά" της..να τρυγήσουν χυμούς..
σε λίγο θα είναι έτοιμα..και τα κρίνα που φυτέψαμε..
να..θυμίζουν..μια αγνότητα άλλη..χαμένη..
μια Μαρία..που περιμένει..
ένα πλήθος..που υπομένει..
τα μυρωδικά..αυξάνουν και πληθαίνουν..
με το φασκόμηλο..πρώτο και καλύτερο..
να περηφανεύεται..μπρος
στο βασιλικό..στη ρίγανη...στο δεντρολίβανο..
"άκου..μυρωδιά...άκου..να μαθαίνεις..."
η Έλλη η χελώνα..κόβει βόλτες ανενόχλητη..
με "ταχύτητες φωτός"..
και οι γάτες ολόγυρά..
την κάνουν χάζι..
εκεί..έξω..άλλος κόσμος..
τι καλά..
δεν τους νοιάζει..τίποτε..
ούτε θεσμοί..ούτε..πρωτόκολλα..ούτε συμβόλαια...
ούτε πράξεις..νομοθετικού περιεχομένου..
μονάχα..μυρωδιές..πλεγμένες..
με ακτίνες..
μια σπιθαμή γης...δεκάδες μεσημβρινοί..
να συμβιώνουν..
πετούμενα..στεκούμενα..κρεμούμενα..έρποντα..
έβγαλα..αθλητικά..κάλτσες..
ακούμπησα...τα πόδια..στο χορτάρι..
έγειρα λίγο ..πίσω το κεφάλι..
να με χτυπά..ο ήλιος στο πρόσωπο..
ήπια εκεί..τον πρωινό καφέ..
με τη Φι..στα πόδια μου..
να συζητάμε..
να γουργουρίζουμε και οι δυο..
να αντέχεις..
να πεισμώνεις..
να βρίσκεις..το νόημα..ακούς ;
ακόμη..κι αν τίποτε δε βγάζει νόημα..
Ιω ~ Ταξιδεμοί ~ Με ένα...κλικ! 





Τα μικρά σπίτια κρύβουν τις μεγάλες χαρές και καταφέρνουν να τις χωρούν με μεγάλη άνεση. Με την αγαπημένη Ιώ να μας γοητεύει (και) σήμερα, υποδεχόμαστε τον πρώτο μήνα του καλοκαιριού (λέμε τώρα..!) Καλό μήνα, σας φιλώ γλυκά! Ευχαριστώ την Ιώ από καρδιάς Petra



_______________________ Μια Πέτρα ___________ Καλό Μήνα!________ Foto _____________________

56 σχόλια:

  1. Η Ιώ ζωγράφισε έναν πανέμορφο κήπο!!
    Η τελευταία της φράση όλο σημασία...ας βρίσκουμε πάντα το νόημα και τούτο το μήνα που "ακούμε" ακόμα τις μυρωδιές της άνοιξης να μπλέκονται με εκείνες του καλοκαιριού, αλλά και όλους τους υπόλοιπους μήνες!!
    Οι φωτογραφίες παραμυθένιες!
    Καλό μήνα με όμορφες εικόνες, με μυρωδιές, με χαρά!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλό μήνα Μαρία
      έτσι..με χαρά..με φιλιά..με νοήματα..ξεχασμένα!!

      καλή συνέχεια

      Διαγραφή
  2. Απίστευτες εικόνες!
    Ιώ οι λέξεις σου γεμάτες νόημα!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ να έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ Μαρία

      να έχεις ένα όμορφο καλοκαίρι!

      καλό μήνα
      φιλιά!!

      Διαγραφή
  3. Πέτρα μου,
    απερίγραπτη η τιμή..τούτη..
    ένα ευχαριστώ..από καρδιάς..μοιάζει..φτωχούλι..
    ας το στολίσω..με τη θέρμη..απ'την δική σου ψυχή..
    κι ας.. το ταξιδέψω..με χαρά..αμέριστη..να σε φτάσει..

    τα φιλιά & την αγάπη μου!
    ευχαριστώ
    Καλό μήνα Πέτρα μου,
    Καλό μήνα σε όλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιώ μου, κάθομαι και σε θαυμάζω τόσες μέρες, να κεντάς ακόμα και στα σχόλια! Ευχαριστώ πολύ για άλλη μια φορά για τη συνεργασία! Ευελπιστώ και για επόμενες ;) Φιλιά και καλημέρες και καλό μήνα!

      Διαγραφή
    2. μην το ξαναπείς..
      η ευχαρίστηση..είναι δική μου..
      να τριγυρνώ..
      σε τούτη τη φιλόξενη..γωνιά..

      μια αγκαλιά από καρδιάς
      πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι Πέτρα μου!
    Αν και ο καιρός σήμερα έχει μια μουντίλα, τούτο το ποίημα με έκανε να νιώσω όλες τις μυρωδιές του καλοκαιριού από βασιλικούς και ρίγανες, φασκόμηλα και δάφνες, μουσμουλιές και λεμονιές. Αν έχεις και ένα σπιτάκι ανάμεσα σε όλα αυτά, τι άλλο θες...
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγχαρητήρια στην Ιώ που εμπνεύστηκε τούτο το ποίημα.

      Διαγραφή
    2. οι σκέψεις μου ήταν Ελένη μου..
      κατεβαίνοντας..να κόψω δάφνη..για να βάλω..στο μεσημεριανό...φαγητό..

      σ'ευχαριστώ πολύ!
      καλό μήνα να έχεις!

      Διαγραφή
  5. Τί όμορφοοοοο!
    Χρώματα, ήχοι, αρώματα, σκέψεις! Όλα ξεπηδούν μέσα από τόσο λίγες λέξεις!
    (Και οι φωτογραφίες... απίθανες!)
    Καλό μήνα και στις 2 σας!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλό μήνα κι από μένααααα!!
      είδες τι πανέμορφες φωτό...??
      είναι "μανούλα"..ο τυφώνας μας...και σε αυτό!!

      πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχη ζωή!
    Οι απολαύσεις και οι ομορφιές της μέσα από την φύση, το σπίτι μας...
    Ένα μικρό ταξίδι σε χρώματα, αρώματα και ιδανικές εικόνες!
    Σ' ευχαριστούμε Ιω για την πληθωρική εισαγωγή που μας κάνεις στο καλοκαίρι!
    Πετράδι μου, καταπληκτικές εικόνες (δικές σου δεν είναι;)
    Τα μικρά σπίτια αφορούν σε ανθρώπους με υψηλά συναισθήματα...
    Φιλιά και καλό μήνα και στις δυό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλό μήνα και σε σένα Γλαύκη..

      πόσο δίκιο έχεις..
      αντιστρόφως ανάλογο...συχνά..το μέγεθος..των πραγμάτων...
      με το μέγεθος...των συναισθημάτων...

      πολλά φιλιά και καλό καλοκαίρι!!

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα να χετε κορίτσια μου!! Ιώ μου τι γαλήνη μας μετέδωσες!! Πόσες εικόνες, πόσες μυρωδιές!! Κι οι 2 τελευταίοι σου στίχοι όλο το ζουμί της υπόθεσης!!
    Είμαι φαν και των αρτιστίκ φωτογραφιών σου στο g+ !!
    Να στε καλά κορίτσια, υπέροχη υποδοχή του Ιούνη!! Φιλάκια πολλά και καλή βδομάδα να χουμε!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όλα τα καλά...μαζεμένα...Μαριλού..
      καλησπέρα...καλή εβδομάδα..καλό μήνα...καλή εποχή....
      καλή ..ΚΑΡΔΙΑ....!!!

      τα φιλιά μου μέσα απ΄την καρδιά μου!!

      Διαγραφή
  8. Και εμείς Πέτρα μου να ευχαριστήσουμε την Ιώ για την ομορφιά που φύσηξε μέσα μας πρώτη μέρα του Ιούνη με το πανέμορφο θέμα της.
    Μπράβο σας.
    Καλό μήνα και στις δυό σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλό μήνα..καλό καλοκαίρι..και σε σένα Γιάννη
      σ'ευχαριστώ για το θετικό..αεράκι...σου:)

      τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  9. Καθάριες, αισιόδοξες σκέψεις και εικόνες!
    Υπέροχες φωτογραφίες!
    Καλό μήνα και στις δυο σας!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ινώ μου,
      νησιωτάκι μου..?

      καλό μήνα και ξεχωριστό καλοκαίρι
      εύχομαι με όλη μου την αγάπη!!!!

      Διαγραφή
  10. Καλο μας μηνα απο καρδιας κορίτσια μου! Συγχαρητηρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλό μήνα, καλό καλοκαίρι Αριάδνη

      πιάσε πολλά..ηλιόλουστα φιλιά!!!
      καλή συνέχεια

      Διαγραφή
  11. Καλό μήνα σε σένα και στην Ιώ Πετράδι μου και με τα λόγια και με τις εικόνες ταξιδεύω , τι όμορφιά απλή κρύβεται στους στίχους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ ήρθε σερνάμενο το καθυστερημένο και μου άρεσε τόσο πολύ,
    που θα έρθω πάλι να διαβάσω με καθάριο κεφάλι!
    Καλό μήνα θα πω, μαγικό, σαν τα λόγια που διάβασα!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου καρκινάκι μου γλυκό,

      καλό μήνα και καλή ξεκούραση

      φιλιά από την καρδιά μου!!

      Διαγραφή
  13. Οι στιχοι της Ιώς...γεματοι ήλιο μυρωδιες και χρώματα .. τι αλλο να θελει ενα ανθρωπος για να είναι ευτυχισμενος Πέτρα μου;..πέρασα απο εκει και το ξαναδιαβασα υπέροχα απλα πράγματα..που μας κανουν χαρουμενους.. και επ αξανω...!!!!!!! οι φωτό σου καταπληκτικες.. σαν παραμυθενιες.. !!!!! να είσαι καλά να έχεις ενα ομορφο μήνα και ενα πιο όμορφο καλοκαιράκι... φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα, καλό μήνα

      με εικόνες..στίχους..μυρωδιές..ανάσες
      και φιλιά από Αιγαίο πλευρά..

      σ'ευχαριστώ
      καλή συνέχεια!!

      Διαγραφή
    2. λατρεμένο.. κι αυτό!!

      την αγάπη μου!!
      καληνύχτα

      Διαγραφή
  14. Ιώ τι ήταν αυτό που έγραψες;;
    Δεν έχω λόγια, ταξίδι μαγικό έκανα και με τις λέξεις σου και με τις εικόνες!
    Ναι σαι καλά καλό μήνα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα
      πόσο χαίρομαι..που σε ταξίδεψαν
      έστω για λίγο...οι σκέψεις μου...

      ένα μεγάλο φιλί και ευχές πολλές
      για καλό μήνα & ένα ξεχωριστό καλοκαίρι

      σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  15. Έχω αλλάξει πέντε σπίτια
    αλλά εκείνη η φωλιά των παιδικών
    χρόνων με βρίσκει στα δύσκολα

    φιλί γλυκό (είσαι καταπληκτική κι αισθαντική Ιώ μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ομοιοπαθής Ελένη μου κι εγώ..
      ίσως..γι'αυτό..αισθανόμαστε..
      στις ίδιες συχνότητες..

      καλό μήνα
      τα φιλιά μου!!

      Διαγραφή
  16. καλημερα και καλο μηνα σε σενα και την Ιω μας!
    ομορφη αναρτηση, με τις εικονες, ταξιδιαρα, νοσταλγικη. δεν εχω λογια.

    φιλακια πολλα και στις δυο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπέρα και καλό μήνα

      πω..πω..πόσο σημαντική
      είναι η προστακτική του ονόματός σου...!!!
      την λατρεύω:))

      γλυκά φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Ιώ, υποκλίνομαι...
    ΄Οσο διάβαζα τους στίχους κι έφτανα στο υπέροχο τέλος τους, είχα την εντύπωση πως η υπογραφή θα ήταν κάποιου μεγάλου ξεχασμένου ποιητή μας....
    Με ταξίδεψες...Πολλά συγχαρητήρια!!
    Πέτρα...Ιώ...
    Καλό μήνα, με ξαστεριές στην ψυχή μας...
    Φιλιά♥
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιώ..
      συγκινητικά τα λόγια σου..
      και η ευχή σου...
      κόσμος..ολάκερος..νοήματα..

      έτσι..με ξαστεριές..
      έτσι..

      καλό μήνα να έχουμε!!
      σε φιλώ:)

      Διαγραφή
  18. Να βρίσκουμε το νόημα! Το καλύτερο μήνυμα!!! Καλό μήνα, κορίτσια! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλό μήνα
      ξεχωριστό με νοήματα αγαπημένα!

      φιλιά πολλά για καλή δύναμη!

      Διαγραφή
  19. Πολύ όμορφο!
    Καλό μήνα να έχετε, κορίτσια, χαρούμενο και χαμογελαστό!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εσύ
      με έναν Ιούνη..funky..
      ξεχωριστό.. παιχνιδιάρη..

      σ'ευχαριστώ από καρδιάς
      καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  20. Καλό μήνα Πέτρα μου καλό μήνα Ιώ! Τα λόγια υπέροχα οι φωτογραφίες ονειρεμένες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλό μήνα σου εύχομαι!

      σ'ευχαριστούμε από καρδιάς!!

      πολλά γλυκά φιλιά:)

      Διαγραφή
  21. "Να αντέχεις, να πεισμώνεις, να βρίσκεις το νόημα..." Συγκλονιστικό!
    Μας μαγέψατε Πέτρα και Ιώ με τα λόγια και τις εικόνες!!!
    Ευχαριστούμε, καλό σας μήνα, κορίτσια!... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο ένας..να πεισμώνει..τον άλλον..
      να τον μαγεύει..να τον γεμίζει..
      σαν συγκοινωνούντα δοχεία..

      κάθε που αδειάζουμε...
      εκεί να γεμίζουμε...πάλι..

      καλό καλοκαίρι
      πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  22. Ξανά ήλθα!
    Απόλαυσα και τις εικόνες που δεν τις είχα προσέξει τις προάλλες και θα με κυνηγάει η Πετρούλα μας....
    και η Έλλη η χελώνα να πω ότι μου έκλεψε την καρδιά!
    Φιλιά και στις δύο!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλώς το κορίτσι μας!!

      πολλά φιλιά..και από την Έλλη

      καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  23. Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου σε όλες και σε όλους και καλό μήνα! Εννοείται ότι σας διαβάζω με μεγάλη προσοχή και χαρά, απλά έχω αφήσει βήμα στην Ιώ μας, να μιλήσει εκείνη για αυτό το υπέροχο (όπως πάντα άλλωστε!) κείμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ αργοπορημένη κατάφερα και ήρθα για να απολαύσω τις μοσχοβολιστές σκέψεις και εικόνες..... λάτρεψα το νόημα κάθε λέξης όπως και τα "πετούμενα..στεκούμενα..κρεμούμενα..έρποντα"....να είσαι καλά Ιώ για τη χαρά που μας έδωσες, κι εσύ Πετροκόριτσο για την ξεχωριστή φιλοξενία και τις φωτογραφίες σου βεβαίως βεβαίως....
    (Αγαπώ πολύ τα μικρά σπίτια, τα μεγάλα με αποσυντονίζουν και με αγχώνουν....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ..Κλαυδία..από καρδιάς!!
      τα φιλιά και την αγάπη μου:)
      είδες με τι θεϊκές φωτογραφίες..έντυσε..το κορίτσι μας τις λέξεις..?

      καλό βράδυ:)

      Διαγραφή
  25. Γλαφυρή πάντα η γραφή και γεμάτη ενδιαφέροντα θέματα κάθε φορά.
    Υγεία και χαρά για όλους μας. Καλό καλοκαίρι !!!
    Όμορφο βραδάκι εύχομαι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με ένα ευχαριστώ και δυο χαμόγελα..
      να σου ευχηθώ με τη σειρά μου..
      όπως πολύ σοφά..αναφέρεις..
      Υγεία, χαρά και καλό καλοκαίρι !

      καλή συνέχεια:)

      Διαγραφή
  26. Την καλησπέρα μου Κλαυδία και Αλέξανδρε και να είστε καλά! Καλό σας βραδάκι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή