Κυριακή 1 Ιουνίου 2014

Ποιος ήτανε πριν από μένα μέσα στο σαλονάκι σου;...











Μόλις φάγαμε τη σκόνη της άνοιξης. Το καλοκαίρι είναι προ των πυλών. Τώρα τι σόι καλοκαίρι είναι αυτό, με την λασποβροχή και τις μπόρες, πρώτη μούρη στο Καβούρι, άγνωστον! Με τον καημό ότι θέλουμε να αλλάξουμε κάτι, όσο πιο ανώδυνα γίνεται, ας πάρουμε καμιά ιδέα διακόσμησης. Στην τελική, φάτε μάτια ψάρια! Από Μια Πέτρα φιλιά πολλά και καλό καλοκαιρινό-που-λέει-ο-λόγος μήνα μπλογκόπαιδα!

_________ Μια Πέτρα _______ Foto ___ Foto ___ Foto ___ Foto _________________________________

72 σχόλια:

  1. Καλό μήνα Πετροκόριτσο!!!Και καλορίζικο το καινούργιο σπιτικό :)))
    Kαι ας συνεχίσουμε να χαμογελάμε, no matter what!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, καλωσόρισες και σε ευχαριστώ πολύ! Καλή Κυριακή, σε φιλώ :))

      Διαγραφή
  2. 1. Πολύ αντικέ
    2. Πολύ φορτωμένο
    3. Πολύ λουλουδιαστό
    4. Πολύ παρδαλό
    Τύλιξέ μου το 5 που συνδυάζει μοντέρνο-κλασικό στα χρώματα της γης!

    Καλημέρα Πέτρα μία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προβλέπω να τρώμε μουστάκια για το 5 κυρία μου! Καλό μήνα και πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  3. Καλορίζικο το μπλογκάκι Πέτρα μου! Θα πάρω το αντικέ να μη στριμωχτούμε όλοι στο 5...χαχα. Φιλιά και καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά το τραπεζάκι του το βρίσκω γλύκα! Καλωσόρισες Μολυβένιο Κορίτσι και καλό μήνα! Φιλάκια :))

      Διαγραφή
  4. Θα πάρω το λουλουδιαστό, γιατί μου κάνει πιο φωτεινό και μου τονίζει και τα μάτια!
    Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι να έχουμε!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως κι εγώ στο καθένα βρήκα κάποια στοιχεία που μου άρεσαν, Φιλιά πολλά και καλό μήνα Μαράκι :)

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα Πέτρα μου! Μου αρέσει το τρίτο σαλονάκι, μόνο που θα βάψω τον τοίχο. Τόσο λουλούδι δεν το βαστάω! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τσάμπα πράμα! Πάρτε όποιο θέλετε κόσμε! Καλημερούδια και καλό μήνα! Φιλιά πολλά στο δίδυμο :))

      Διαγραφή
  6. Καλό μήνα πετροκόριτσο!!
    Τι καταπληκτικές φωτογραφίες!!!
    Την πρώτη την λάτρεψα και την κρατάω!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προβλέπω να μην μου μείνει φωτογραφία στο τέλος! Χαχα! Καλό μήνα και πολλά φιλιά Ελενοκόριτσο :))

      Διαγραφή
  7. Με γεια το καινούργιο μπλογκόσπιτο σου, εξαιρετική η ιδέα σου με τις φωτό... σε καταλαβαίνω γιατί έχω το ίδιο πάθος!

    ΑΦιλάκια και καλό μήνα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου καλωσόρισες και σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Καλό μήνα και καλή Κυριακή :))

      Διαγραφή
  8. Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι Πέτρα μου! Το περσινό καλοκαίρι μπήκε εξίσου με άστατο καιρό! Δεν θα το θυμόμουν αν δεν είχα φωτογραφικά ντοκουμέντα των πρώτων ημερών του Ιουνίου σε ένα μοναδικά όμορφο τριήμερο που είχα περάσει! :)
    Για την διακόσμηση θα περιοριστώ στο φάτε μάτια ψάρια με όλες τις επιλογές! Μια και μια είναι όλες! :) Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τελικά οι φωτογραφίες έχουν πολλές χρησιμότητες! Καλό σου μήνα Παρασκευή μου και συμφωνώ κι εγώ: οφθαλμόλουτρο είναι η διακόσμηση σήμερα! Φιλάκια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το Νο 1 μπορεί να κληρωθεί για μένα κυρία...Άψογο!!!
    Καλό μήνα Πετροκόριτσο και καλό καλοκαίρι

    φιλούρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ τέκνον Ελένη;; Αχαχα! Καλό μήνα και πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  11. Χρειάζομαι, επειγόντως, τουλάχιστον τη μία από τις δύο πολυθρόνες (Νο5).
    Για μπερζέρα ξεκίνησα, αλλά λατρεύω τελικά τις άνετες πολυθρόνες, για να χαζολογάω ή να διαβάζω (ποίηση και λογοτεχνία. Μα τι ψώνιο!)

    Γράμματα του ποιητή που κοιμάται σε μία καρέκλα - Nicanor Parra

    XVII
    Αναλύοντας αποποείσαι τον εαυτό σου
    Μόνο κυκλικά μπορεί κανείς να διαλογιστεί
    Βλέπει κανείς μόνον αυτό που επιθυμεί να δει
    Μια γέννηση δεν επιλύει τίποτε
    Αναγνωρίζω ότι τρέχουνε τα δάκρυά μου.
    Μια γέννηση δεν επιλύει τίποτε
    Μόνον ο θάνατος λέει την αλήθεια
    Ακόμη και η ποίηση δεν πείθει.
    Διδασκόμεθα ότι ο χώρος δεν υπάρχει
    Διδασκόμεθα ότι ο χρόνος δεν υπάρχει
    Όπως και να 'χει όμως το πράγμα
    Το γήρας είναι τετελεσμένο γεγονός.

    Ας λέει η επιστήμη ό,τι θέλει.

    Μου φέρνει ύπνο η ανάγνωση των ποιημάτων μου
    Κι ωστόσο έχουνε γραφτεί με αίμα.

    (Μετάφραση: Αργύρης Χιόνης)



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρε και τις δυο, δωρεάν είναι! Καλό σου μήνα, ευχαριστώ για την ποίηση :)

      Διαγραφή
  12. Καλορίζικο και καλοτάξιδο
    το όμορφο blogo-σαλόνι σου.
    Αν και δεν κατάλαβα καλά....
    το προηγούμενο τι γίνεται; Θα λειτουργεί και αυτό.
    Φιλάκια τρελο- πετρο - κόριτσο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν με αφήνει να γίνω μέλος του ιστότοπου...
      Θα επανέλθω....

      Διαγραφή
    2. Φλώρα καλωσόρισες κι εδώ και καλό μήνα!
      Το προηγούμενο θα λειτουργεί κανονικότατα μέχρι να τα φτύσω παντελώς!! Αχαχα!

      Διαγραφή
    3. Α! Είναι με τα φεγγάρια του κι αυτό, τώρα λειτουργεί πάντως. Ανοίξαμε και σας περιμένουμε :))

      Διαγραφή
  13. Βασικά τούτη την εποχή προτιμώ τον κήπο μου!
    Από Φθινόπωρο τα λέμε για τα εσωτερικού χώρου!
    Καλό μήνα τρελοκομείο μου και καλό καλοκαίρι! (δροσερό)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τώρα έπιασες κήπο εσύ καλέ; Εδώ έχει ψύχρα του κερατά πάντως! Καλό μήνα (κούραση τρελή λέμε!) ♥

      Διαγραφή
  14. Καλό μήναααα!!! Καλό καλοκαιράκι να έχεις Πέτρα μου και καλορίζικο το νέο σου σπιτάκι!
    Υπέροχος διάκοσμος και πολύ μου άρεσε επίσης ο τίτλος με τις πέτρες!
    Καλοτάξιδο κι αυτό να είναι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία να είσαι καλά και καλωσόρισες! Σε ευχαριστώ για τις ευχές και καλό μήνα αμήν! Μάκια :)

      Διαγραφή
  15. Καλό μήνα Πέτρα μου!! Αντε να ρθει το καλοκαιράκι!! Αλλά όχι οι καύσωνες!! Χαχα!!
    Το τελευταίο είναι μια χαρά αλλά και στο λουλουδάτο κάτι γίνεται!! Με λιγότερα λουλουδάκια ίσως!!
    Φιλάκια ηλιόλουστα ξανθούλα!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρτε ιδέες παιδιά! Λεφτά (δεν) υπάρχουν :)) Αχαχα! Καλό μήνα συμπεθερόνι μου!

      Διαγραφή
  16. Κάνω ποδαρικό κι αφήνω ευχές για έναν όμορφο ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ (ελπίζω) Μήνα,με ευωδιαστή αύρα για το καινούριο σπιτικό σου.Καλορίζικο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου καλωσόρισες και σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Θα χαρώ να τα λέμε, αν και τελευταία τρέχω ωσάν Βέγγος. Το νέο μπλογκ με μάρανε :((

      Διαγραφή
  17. Μεγιά..μεγιά το καινούριο blog...!
    Ωραίες οι προτάσεις σου....αν και δεν είδα πουθενά παράθυρο με θάλασσα....χαχαχα
    Η πρώτη μου άρεσε πολύ πάντως....Καλό καλοκαίρι... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περίμενε καλέ, ακόμα σαν φθινόπωρο είναι! Καλό μήνα πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  18. Είμαι μεταξύ 3, 4 και 5.
    Προσπαθώ να βρω σε ποια θα κάθομαι αναπαυτικότερα με το τηλεκοντρόλ στη κοιλιά.
    Μμμμ ... μάλλον το 5.
    Έχουμε και λέμε: το τραπεζάκι μια χαρά είναι ακριβώς απέναντι, κλείνω τις κουρτίνες, πιάσε ένα τζόνι ον δι ροκς και τα ξηροκάρπια. Πάτησα το play...

    ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΜΗΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μετά θα κάααααααθεσαι!! Καλό μήνα Ακυβέρνητε τύπε :))

      Διαγραφή
  19. Το 1 με θέα τη θάλασσα ή το δάσος!
    Αλλιώς να έβαζες πιο πολλές επιλογές...
    Ανακαινίζουμε, γιατί κερδίζουμε (σε διάθεση;)!!!
    Καλό μήνα, μενίρ του Οβελίξ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ξανακάνω παρουσίαση μην ανησυχείς! Φιλιά και καλό μήνα :)

      Διαγραφή
  20. Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!!!
    Εγώ θα πάρω το 3ο σαλονάκι!!!
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλό μήνα Πέτρα!!! Φιλια πολλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλές πετριές Joan μου και καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα μου γλυκιά καλωσόρισες!!!!!!!!! Κι ευχαριστώ πολύ! Γλυκά φιλιά και καλό μήνα :))

      Διαγραφή
  23. Ωωωωωωωωωωωωωωω τι υπέροχα σαλονάκια......!!!! πόσο καλόβολα, πόσο αισθητικά περιποιημένα, πόσο ζεστά για τη διαμονή και τη σχέση με τον επισκέπτη. Μου άρεσε πολύ το θέμα σου ειλικρινά. Πανέμορφες επιλογές αισθητικά και πρακτικά. Πάμε λοιπόν να ξεκινάμε την φωτογραφική αισθητική καταιγίδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο Γιάννη! Χαίρομαι που σου άρεσαν τα σαλόνια. Πάω να βρω το επόμενο φωτογραφικό θέμα! Σε φιλώ :)

      Διαγραφή
    2. ΠΡΟΣΜΕΝΩ γεμάτος ενδιαφέρον......!!!!

      Διαγραφή
  24. Καλορίζικο!

    Καλό μήνα και καλές και πολλές βουτιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. αααααα φιλενάδα! δεν μπορώ να σου πως ποιος ήταν πριν από σένα στο σαλονάκι μου. απαπαπα δεν κάνει, μπορώ σου λέω!
    φιλούρες καλοκαιρινές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι αδιάκριτη, το παραδέχομαι! Χαχα! Φιλιά Βικάρα μου :))

      Διαγραφή
  26. Με γεια το νέο μπόγκ! εδώ θα γίνονται οι νέες αναρτήσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, θα έχω δυο τώρα πια! Βοήθεια μου!! Καλό μήνα Ηλιογράφε :))

      Διαγραφή
  27. Kαλή αρχή! Καλό μήνα! Το θέμα υπέροχο! Αγαπημένο! Όλα μ'αρέσουν ............το καθένα έχει κάτι που λατρεύω.
    Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ, το καθένα έχει τον τύπο του! Καλωσόρισες Άννα και καλό μήνα! Φιλάκια :))

      Διαγραφή
  28. Πετράδι καλό μήνα !!! «Μη σε γελάσει ο βάτραχος και το χελιδονάκι, αν δε λαλήσει ο τζίτζικας, δεν είν" καλοκαιράκι».έτσι λέει η λαϊκή σοφία και διαπιστωμένο πλέον ότι λέει την πάσσα αλήθεια...!!! Οι φωτογραφίες σου υπέροχες όλες και αφού τις θαύμασα πολλές φορές, αποφασίζω : 1. Μου αρέσει το στύλ, αλλά δεν χωράω στο καναπεδάκι
    2. Το βρίσκω τέλειο και απολύτως της αρεσκείας μου !!!
    3. Αναπαυτικό και φίνο !!!
    4. Πολύ μαξιλάρι βρε παιδί μου κι εκείνα τα άδεια μπουκάλια.....έλειψε μιά βυσσινάδα,.
    5. Κομψό, μοντέρνο, καλόγουστο, η επιτομή του σικ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχα! Γελάω με το 4! Το 5 πάντως έκλεψε καρδιές! Καλό σου βράδυ Κλαυδία μου και καλό μήνα :))

      Διαγραφή
  29. Καλό ξεκίνημα!
    Καλό μήνα!

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σερενάτα καλωσόρισες και σε ευχαριστώ πολύ! Καλό σου μήνα :))

      Διαγραφή
  30. Ψηφίζω το προτελευταίο, δαγκωτό!!!! Αντί για το σαλόνι μου, όμως, λέω να κάνω έτσι την κρεβατοκάμαρα... ευχαριστώ για τις ιδέες!
    Φιλιά πολλά-πολλά και καλό μήνα, χαρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιτέλους, να και κάποιος που εκτίμησε το 4 και χάρισμα σου ομορφιά μου! Καλό μήνα, γλυκά φιλιά :))

      Διαγραφή
  31. Κάπου ανάμεσα σε 1,3,4 νομίζω!χαχαχαχα!
    καλό μήνα κι από δω Πετρούλι μου:))
    σμουτςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αχ!!! επιτελους ενα και δύο και τρία και τέσσερα σαλονακια στο πέμτο όμως θα απλωσω την αρίδα μου..η γυναικα... Πετρίνα μου γιατί εχει και σκαμπό.. ξερεις τι είναι να απλωνεις τα πόδια σου σε σκσμπο και όχιο στο τραπεζακι;;.. χι.χι. καλο και ομορφο μηνα να έχεις.. φιλιααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ζητήσω ποσοστά για το 5 παιδιά!! Φιλιά και καλό μήνα Σμαράγδι μου :)

      Διαγραφή
  33. Το 3ο και το 4ο σετ ειναι του γουστου μου.
    Τωρα πιο να πρωτοδιαλεξω δεν ξερω.
    Μμμμμ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. όμορφα σαλονάκια.. μην δίνεις τοσο σημασία στην σκόνη.. θα πέρασει.. καλές διακοπές να περάσεις .. κι όλα θαναι μια χαρά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές διακοπές να έχουν όλοι, αμήν Παναγία μου.. Καλή σου μέρα Λαμπρινή μου :)

      Διαγραφή