Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015

* Πάντα ήθελα να γίνω φωτογράφος...


























































...Στην εφηβεία μου σπάνια θα με έβλεπες χωρίς τη φωτογραφική μου μηχανή. Πήγα να σπουδάσω φωτογραφία και είχα μια πολύ ενδιαφέ-
ρουσα καριέρα στο Σίδνεϊ. Στη συνέχεια αποφάσισα να μετακομίσω 
στο Λονδίνο για να εκπληρώσω τις φιλοδοξίες μου και να ασχοληθώ με πωλήσεις αντίκας. Σε κάποιο ταξίδι μου στη Γαλλία είδα μερικές γυναίκες από τη Ρουμανία να πουλάνε λινά υφάσματα στο πίσω μέρος ενός τροχόσπιτου και αυτό ήταν που ενέπνευσε το επόμενο κεφάλαιο 
της καριέρας μου. Ξεκίνησα τη δική μου επιχείρηση με προϊόντα αντίκες στεγασμένη σε ένα παλιό τροχόσπιτο του 1956. ~ Kara Rosenlund ~




















































































Αφορμή για την σημερινή ανάρτηση στάθηκε το Μπισκοτάκι 
και δυο παλαιότερες -υπέροχες όπως πάντα!- αναρτήσεις της! 
Εδώ κι εδώ που μιλάει για την Φωτογράφο Kara Rosenlund. Οι φωτογραφίες δείχνουν το εσωτερικό τού σπιτιού της στην Αυστραλία. Μπισκοτάκι μου ευχαριστώ πολύ, που χάρη σε σένα, γνώρισα την ταλαντούχα -και με φοβερό γούστο!- Kara Rosenlund. Τι σπίτι!

________________ Μια Πέτρα _________________   Foto Kara Rosenlund  _____________


48 σχόλια:

  1. Καλημέρα αδυναμία μου
    Αφου ηταν κλειστα τα σχολια στο αλλο σπιτακι θα σου γραψω εδω και για τις δυο αναρτησεις.
    Ας ξεκινησω απο αυτη.
    Μου αρεσουν παρα πολυ οι αντικες αλλα ειναι πανακριβες, οποτε δυσκολο να καταφερω καποτε να γινω συλλεκτρια τους, μου αρκει ομως να τις χαζευω και να τις καμαρωνω απο μακρια.
    Οι φωτο επανω ειναι ολες ομορφες και μου αρεσε και η ιστορια της γυναικας που ανοιξε μαγαζι με αντικες. Ποτε δε ξερεις που θα βρεις τον προσανατολισμο σου.

    Και παω τωρα στο αλλο σου θεμα.
    Επανω σε αυτη την εκδοχη γνωριζω ενα ψυχολογικο τεστ.
    Σε βαζουν να επιλεξεις τρια αγαπημενα σου ζωα και να αιτιολογησεις το γιατι.
    Επειτα μαθαινεις οτι το πρωτο ζωο αντιπροσωπευει το πως βλεπεις εσυ τον εαυτο σου
    Το δευτερο αντιπροσωπευει το πως βλεπεις τον/την συντροφό σου ή πως θελεις να συμπεριεφερεται
    Και το τριτο ζωο δειχνει την αποψη που εχουν οι αλλοι για σενα.
    Ολα λοιπον εχουν να κανουν με την αιτιολογια που θα δωσει ο εκαστοτε ανθρωπος.

    Βασικα παλι καλα που ειμαστε διαφορετικοι μεταξυ μας.
    Μοιαζουμε ολοι μα διαφερουμε τοσο.

    Να ακουμε τις γνωμες των αλλων αλλα να μην επηρεαζομαστε
    Τελικος κριτης ο εαυτο μας.
    Αποφασεις για τον εαυτο μας μονο εμεις και κανενας αλλος.

    Αυτα...

    Φευγω.
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχουμε κοινό θέμα σήμερα....την φωτογράφηση....τελικά ταυτιζόμαστε που και που :P
    Φανταστικό το σπίτι της κι ακόμα πιο υπέροχο που ακολούθησε το όνειρο της ;)
    Καλή σου μέρα Πέτρα μου :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλέ έχω χάσει επεισόδια! Πότε άνοιξες και 2ο σπιτάκι??? Υπέροχες οι φωτό btw! Καλημερούδιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπεροοοοχοοοο σπιτι!!! Καλημεεερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Πέτρα μου
    Η φωτογραφία και η πώληση αντικών είναι δύο ασχολίες που θα ήθελα να κάνω (αυτό το θα ήθελα μάλλον έχει σχέση και με την ανάρτηση στο άλλο blog σου). Πολύ ταλαντούχα η Kara Rosenlund.
    Σήμερα έκανα ανάρτηση και μια φλιτζανο-ιστορία.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Πετράδι
    Ένα σπίτι να ζεις!!!
    Το ζήλεψα...είναι και του γούστου μου!!!!

    φιλάκι πολύ γλυκό ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μμμμμμ!! Ωραίο μάτι η φωτογράφος Πέτρα μου!! Η οπτική της, η αισθητική της!! Δεν την γνώριζα και σε ευχαριστούμε για την γνωριμία!! Μου δίνει την εντύπωση ότι θέλει να κυριαρχεί το λευκό στις φωτογραφίες της!!
    Πως λέγεται αυτό το στυλ, urban νομίζω;; Δεν τα ξέρω αλλά το σπίτι τα σπάει λέμε!!!
    Το φλυτζανάκι μου έχει σερβιριστεί!!! ;)))
    Φιλάρες συμπεθερούλα μου με τα ωραία σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σπίτι το θέλω! Και αυτόν τον κήπο με την ξεγνοιασιά του μαζί!! Απίστευτες φωτογραφίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πέτρα μου, όταν τυχαίνει και βρίσκομαι στο Μοναστηράκι κάνω μια στάση και στα μαγαζιά με αντίκες και για αρκετή ώρα χαζεύω! Τις αγαπώ γιατί μου βγάοζυν κάτι, μια νοσταλγία, πολλές εικόνες από άλλες ωραίες τελικά εποχές... Κι Εγώ αγαπώ τη φωτογραφία αλλά δεν το έχω. Μου αρέσει όμςω να φωτογραφίζω ότι μου κάνει κλικ... Θέλω να έχω φωτογραφικές στιγμές πέρα απότ ην μνήμη μου και την καρδιά μου. Οι φωτο με τα σπίτια είναι φοβερές αν και κυριαρχεί το λευκό που πια δε το θέλω με τίποτα -σχεδόν- σε τίπιτα.

    Όσο για την άλλην ανάρτηση με το πως μας βλέπουν οι άλλοι, εμείς... το σίγουρο είναι ότι όλοι είμαστε διαφορετικοί κι ας νομ΄ζιουμε πως μοιάζουμε... Το θέμα είναι να μας και να τους δεχόμαστε έτσι όπως είμαστε και όπως είναι... σεβόμενοι κάθε άποψη και παρατήρηση αλλά να μην χάνει ο καθένας τον εαυτό του, την προσωπικότητα του για αν είναι αρεστός, για να είναι συμπαθής, για να κάνει φίλους, για να κερδίσει κάτι, για να τον δεχτούν στην παρέα κλπ. Σημασία επίσης έχει εμείς να πιστεύουμε σε μας διότι κακά τα ψέματα, στις δύσκοελς στιγμές μόνοι αμς είμαστε και θα πρέπει να μας πούεμ μια καλή κουβέντα.
    Σε φιλώ! Καλό απόγευμα!

    Υ.Γ. Φοβερή η φωτο της Lady Gaga!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγγνώμη που παρεμβαίνω, αλλά όπως όλα τα πράγματα, και η φωτογραφία είναι κατά το μεγαλύτερο μέρος της εξάσκηση. Εγώ παλιά δεν έβγαζα φωτογραφίες και ποτέ δεν έβγαιναν όπως τις φανταζόμουν. Όμως, από όταν πήρα ψηφιακή φωτογραφική μηχανή και άρχισα να βγάζω φωτογραφίες σωρηδόν, βελτιώθηκα πάρα πολύ. Το θέμα είναι να σε ενδιαφέρει κάτι. Αν σε ενδιαφέρει, τότε θα καταβάλεις και τον απαιτούμενο κόπο για να το κατακτήσεις. Όπως και με τους ανθρώπους. Οπότε, αν σου αρέσει η φωτογραφία, μην περιορίζεις μόνη σου τον εαυτό σου και τόλμησε να επενδύσεις επάνω σε αυτό. Σίγουρα θα αποζημιωθείς. Και μπορεί να μην βγάλεις φωτογραφίες σαν κι αυτές της ανάρτησης, όμως οπωσδήποτε θα βγάλεις φωτογραφίες για τις οποίες θα νιώθεις περήφανη.

      Διαγραφή
    2. Pippi, έχεις δίκιο σε όσα λες και πολύ σωστά τα λες! Στην αρχή δεν πολύ έβγαζα φωτογραφίες γιατί δεν μου άρεσε το κακό ή το πολύ μέτριο αποτέλεσμα αλλά μετά είπα ότι μου αρέσει τόσο να απαθανατίζω τις ομορφιές γύρω μου που άρχισα να φωτογραφίζω είτε με το κινητό είτε με την απλή ψηφιακή μου φωτογραφική μηχανή και το απολαμβάνω. Εξάσκηση και αγάπη για ότι σου αρέσει και αγαπάς και τότε το αποτέλεσμα πάντα θα είναι τουλάχιστον όμορφο! Σ' εχυαριστώ πολύ για το σχόλιο σου! την ΚΑΛΗΜΕΡΑ μου!

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα σου Πέτρα μου. Ομολογώ ότι αυτές οι ...παραπομπές σου με μπερδεύουν λιγάκι στους χώρους, δεν ξέρω που ...βρίσκομαι κάποια στιγμή. Γερνάμε κιόλας γαρ παιδί μου τι ψάχνεις....
    Ανέκαθεν μου άρεσαν αυτοί οι χώροι που σέβονταν το "παλιό", το κλασικό, το χειροποίητο και το καλαίσθητο.
    Θα έλεγα είναι και όνειρό μου για ένα τέτοιο χώρο κατοικίας και ζωής αλλά βλέπεις άλλαι αι βουλαί των αρχόντων.
    Καλό βράδυ κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Παρόλο που δεν τρελαίνομαι για τους άσπρους τοίχους στα σπίτια (μου βγάζουν κάτι πολύ ψυχρό), αυτό το σπίτι μου άρεσε. Έχει ενδιαφέρουσες αντιθέσεις και δείχνει φιλόξενο και ζεστό...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχες φωτογραφίες και χαίρομαι είχα την τύχη να τις απολαύσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ααααααχχ! Τι τέλειο!!! Πανέμορφο είναι! Λατρεύω τις αντίκες! Και μιας και το είπα, έρχεται η άχρηστη πληροφορία της ημέρας: Στο Βέλγιο στα σπίτια, τα αντικείμενα που χρησιμοποιούν καθημερινά είναι όλα αντίκες! Και μάλιστα προσπάθησα να αγοράσω κάποια κομμάτια, αλλά μη φανταστείς τίποτα σπουδαίο... ποτηράκια ως επί το πλείστον.
    Φιλάκια πολλά Πέτρα μου!! Καλό βράδυ!!!!! ❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ξέχασα το προηγούμενο σχόλιο. Κόλλησα με τις φωτογραφίες και την ιστορία της καλλιτέχνιδος. Πολύ ιδιαίτερη η δουλειά της και μπράβο της που τόλμησε να κυνηγήσει το όνειρό της.
    Κάτι κοφίνια που έχω σπίτι, γίνονται θαυμάσια φωτιστικά όπως βλέπω ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αχ Κανελλάκι μου μα και εγώ τα κοφίνια που έχω στο χωριό σκέφτηκα !!!
    Αυτό το σπίτι μου βγάζει την αίσθηση της ελευθερίας !!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι όμορφες φωτογραφίες, τι σπίτι, τι γούστο, δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω!!!
    Δηλώνω μαγεμένη Πετράδι μου!
    Σε φιλώ γλυκά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Για τι να πρωτοπώ; Για τις φωτογραφίες ή για το γούστο και τη διακόσμηση..;
    Εξαιρετική η Kara!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να έχεις ενα τροχόσπιτο για σπίτι ειναι η πληρη ελευθερία.. και αν έχεις και πολύ ομορφο γούστο σαν της Κάρα.. κυνήγησε το ονειρό της... πόσοι απο μας μπορουμε να το κανουε αλήθεια;...
    Τωρα για το πως μας βλεπουν οι αλλοι εκει εχω μπερδευτεί.. το αφηνω για μια αλλη φορα Πετρίνα μου ναι; φιλακιααααα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Για το πως μας βλέπουν οι άλλοι, νομίζω πως είναι θέμα προσωπικότητας και κοινωνικής συναναστροφής.
    Το τι πιστεύουμε εμείς για τον εαυτόν μας, αυτό ακριβώς βγάζουμε και προς τα έξω.
    Όσο για την φωτογράφο, εξαίσια δουλειά και το σπίτι επίσης, αν και δεν είναι του γούστου μου το πολύ λευκό.
    Τη συγχαίρω που τόλμησε να ακολούθησε το όνειρο της. Όμορφα θέματα Πετροκόριτσο!
    Να είσαι καλά και να έχεις ένα γλυκό βραδάκι!
    Φιλάκια πολλά με μια αγκαλιά!:))❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χάθηκε το σχόλιο μου;
    Το μπισκότο μας έχει καταφέρει κάτι σε μένα :
    Να αγαπήσω το λευκό σε συνδυασμό με το ξύλο! Στο σπίτι πάντα....
    Υπέροχες οι φωτογραφίες!
    Φιλάκια πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Θέλω κι εγώ εναλλακτικό διάκοσμο στο σπίτι μου....
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πάντα ήθελα να γίνω φωτογράφος!
    Δεν έγινα, αλλά δεν την αφήνω τη φωτογραφία σε χλωρό κλαρί...ακόμα κι όταν διαβάζω σχόλια τύπου "πήραν όλοι μια μηχανή και βγάζουν και το παίζουν φωτογράφοι" λες και απαγορεύεται να βγάζουμε φωτογραφίες όσοι δεν έχουμε μηχανή των χιλιάδων ευρώ που αν είχαμε τη σκόνη μας θα έτρωγαν κάποιοι, αλλά δεν το κάνουμε θέμα γιατί είμαστε και ανώτεροι άνθρωποι...χαχα!
    Καθένας με τον πόνο του!
    Καταπληκτικές φωτογραφίες!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το σπίτι απλά υπέροχο!!!! Τα φωτιστικά τα ψάθινα καλάθια είναι τα αγαπημένα μου!!
    Για την άλλη ανάρτηση θα σου πω ότι το τελευταίο διάστημα ανακάλυψα και εγώ πως οι περισσότεροι (εκεί που νόμιζα πως είναι 1-2) με βλέπουν τελείως διαφορετικά και ανάποδα από αυτό που είμαι στην πραγματικότητα. Βέβαια πλέον δεν έχω και καμία όρεξη να αποδείξω σε κανέναν ποια είμαι και τους αφήνω να φτιάχνουν σενάρια και να κάνουν υποθέσεις!! ΣΕ όποιον αρέσουμε.. ;)
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τί υπέροχη ανάρτηση. Απόδειξη όλων των απίθανων δρόμων που ανοίγει η τέχνη.
    Είχα κι εγώ πάντα μια φωτογρ. μηχανή στα χέρια μου… χαχα
    Δεν ήθελα να γίνω φωτογράφος όμως. Ήθελα απλώς να τραβάω φωτγοραφίες.
    Ακόμη δεν ξέρω τί θέλω να γίνω. Ξέρω σίγουρα ότι δεν μπορώ να ζήσω χωρίς ομορφιά και τέχνη γύρω μου.
    (όπως λέει και η Μαρία παραπάνω - ο καθένας με τον πόνο του :)) πυροδότησες τροφή για σκέψεις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χάρη στην (θαυμάσια) ανάρτησή σου, επισκέφθηκα το πολύ καλαίσθητο site της Rosenlund.
    Οι φωτο του σπιτιού καταπληκτικές (ε, ναι, φυσικά βοήθησε το θέμα! Το οποίο διαμορφώθηκε από το γούστο. Το οποίο διαθέτει η φωτογράφος/ιδιοκτήτρια!)

    Λάτρεψα την πρώτη φωτο... με τα μήλα!..




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, βγάζω φωτογραφίες, τόσο που όλοι κρύβονται από μένα.
    Ίσως όταν μεγαλώσω ακόμη λίγο, χάχα, να γίνω φωτογράφος, στην άλλη ζωή δλδ.
    Πάω να δω κι άλλες δουλειές της, γιατί αυτές μου άνοιξαν την όρεξη.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, βγάζω φωτογραφίες, τόσο που όλοι κρύβονται από μένα.
    Ίσως όταν μεγαλώσω ακόμη λίγο, χάχα, να γίνω φωτογράφος, στην άλλη ζωή δλδ.
    Πάω να δω κι άλλες δουλειές της, γιατί αυτές μου άνοιξαν την όρεξη.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ξανά ήρθα για να πω, ότι ξετρελάθηκα με το σπίτι της.
    Θα μπορούσα άνετα να ζήσω σε ένα τέτοιο σπίτι γιατί μου αρέσει όλο αυτό το καλαμπαλίκι.
    Ένα παράπονο μόνο .
    Γιατί εμείς να έχουμε τόση σκόνη και να χρειάζεται να καθαρίζουμε κάθε μέρα;
    Τόλμησε να αφήσεις πράγματα στο πάτωμα για ντεκόρ.
    Όσο για την δουλειά που επέλεξε, επειδή είμαι λάτρης του τροχοσπιτου και τις αντίκας , θα μπορούσα άνετα να ζήσω έτσι.
    Εδώ βέβαια δεν θα λεγόμουν αντικερ, αλλά παλιατζού, αλλά ούτως ή άλλως έτσι με λένε, οπότε λέω να το τολμήσω κι αυτό στην επόμενη ζωή.
    Φιλακιαααααααα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Δεν ΜΕ πιστεύω ότι (ούτε) εδώ δεν έχω απαντήσει στα υπέροχα σχόλια σας!!
    Απορώ πως με ανέχεστε ακόμα! Αχαχα! Πάντως σας ευχαριστώ πάρα πολύ
    και να είστε όλες και όλοι καλά! Τα φιλιά μου και καλό (κι ανοιξιάτικο!) σ/κ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΩΩωω! Χαίρομαι πολύ που την αγάπησες :) και Πέτρα μου εγώ σ' ευχαριστώ γιατί μου άφησες ένα ωραίο τραγούδι
    και το ακούω σήμερα από το πρωί στ' αυτιά μου. Είναι απόλυτα ταιριαστό πράγματι με τα χρώματα και τη διάθεση!
    Φιλιά γλυκά και καλό Σαββατοκύριακο όμορφη μου!

    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα σμίγουν οι ομορφιές, αυτά γίνονται! ❤
      Φιλιά πολλά και καλό σ/κ Μπισκοτάκι μου!
      Κι εγώ έφαγα τρελό κόλλημα σήμερα με το μουσικό κομμάτι...

      Διαγραφή
  31. καλα τι υπεροχες φωτογραφιες!!!!!!!!!!!!!!!
    σρτο αλλο μπλογκ δεν εχεις σχολια? η δε τα βρισκω εγω?
    φιλια πολλα
    τι φως ωραιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι υπέροχες!
      Στο άλλο blog έχω κλειστά τα σχόλια στην χθεσινή ανάρτηση που ανέβασα,
      αλλά θα αναρτήσω αργότερα μια καινούργια με ανοιχτά τα σχόλια φυσικά! :)

      Διαγραφή
  32. και εγώ ήθελα να γίνω φωτογράφος μάλιστα είδα ενα ντοκυμαντέρ στη τηλεόραση με διαγωνισμό αφηρημένης φωτογραφίας, πήρα και εγώ τη φωτογραφία και άρχισα να βγάζω σκιάσεις και γωνίες....όταν εμφάνισε η μητέρα μου το φιλμ εκτίμησε τόσο πολύ το έργο μου που έκρυψε για πάντα τη φωτογραφική μηχανή και με πλάκωσε στο ξύλο.
    Ξαναέπιασα φωτογραφική μηχανή στα 17

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κι εγώ θέλω ν' ασχοληθώ με τη φωτογραφία. Σκεφτόμουν ν' αρχίσω αγοράζοντας μια καλή φωτογραφική... Μήπως καλύτερα να αγοράσω αντίκες;;;;
    Υπέροχες πραγματικά φωτογραφίες! Δεν την ήξερα, Πέτρα. Τι φως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ θέλω μια καλή φωτογραφική μηχανή, αλλά που τέτοια τύχη!

      Διαγραφή
  34. Χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη, Πέτρα μου! :)
    Υπέροχο το σπίτι της Kara και σε ευχαριστώ που μου την έκανες γνωστή! :)
    Λατρεύω τη φωτογραφία και όνειρο μου είναι να αγοράσω μια καλή φωτογραφική μηχανή! Σίγουρα θα γίνει και αυτό κάποια στιγμή! ;)
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω κι εγώ φωτογραφική μηχανή, αλλά ο άγιος Βασίλης σφυρίζει αδιάφορα! Καλή πρωτοχρονιά κι από δω :))

      Διαγραφή
  35. πολύ ωραία ανάρτηση.. και τι ζωή... από Σύδνεύ... Λονδίνο... κλπ... Φώτο ωραίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, πολύ ωραίες οι φωτό.. Συγνώμη που άργησα να εμφανιστώ, δεν προλαβαίνω :(

      Διαγραφή
  36. Πολύ ωραίο το blog σου αλλά και το υλικό σου Πέτρα μου....Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σε ευχαριστώ, αν και το έχω εγκαταλείψει λόγω έλλειψης χρόνου :(

      Διαγραφή
  37. Φοβερά δραστήριο άτομο, και με κοφτερό μυαλό! Μα το πιο σημαντικό που έκανε ό,τι αγαπούσε! Το να κυνηγάς τα όνειρα και τους στόχους σου είναι ίσως το πιο υπέροχο πράγμα του κόσμου! Φιλιά και καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή