Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2014

Κάτω από το δέντρο...πες μου τι θέλεις να βρεις!




















































































Αφού τα είπαμε ρε μάνα μου! Θα μπούμε σε κλίμα γιορτινό, ντε και καλά! Κι αυτό μπορεί να γίνει και μέσω φωτογραφίας! Εικονική πραγ-
ματικότητα δεν είπαμε; Αφού, η ζωή μας κατάντησε μια εικόνα, τι πειράζει αν βάλουμε και καμιά ιντερνετική εικόνα στο παιχνίδι; Και τώρα που είπα "παιχνίδι", είσαι; Λέω: είσαι να παίξουμε το παιχνίδι τής παιδικής αθωότητας; Πες πως είσαι παιδί και περιμένεις να ξυπνήσεις ένα πρωί και να βρεις κάτω από το δέντρο...τι; Όχι, πες, κάτω από το δέντρο, πες μου τι δώρο θες να βρεις! Και δε μου λες, όταν ήσουν παιδί υπήρχε Άγιος Βασίλης ή;... Για μένα ήταν άγνωστη λέξη...
...κι επειδή έχω απωθημένα, κάτω από το δέντρο θα ήθελα να έβρισκα ένα ταξίδι! Μακρινό καλέ μου Άγιε! Please! ;)


Υ.Γ Ουφ! Πάλι δεν συγκέντρωσα τις πηγές των φωτογραφιών κι έτσι απλά σημειώνω ότι είναι Google.
Υ.Γ1  Άμα σου αρέσει κάνα σαλόνι, πες το μου κι εδώ είμαι εγώ. Θα σε ακούσω με κατανόηση! Αχαχα!


_________________ Μια Πέτρα _______________________ Foto Google _______________________


70 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Πέτρα μου.......
    οι εικόνες σου ομορφαίνουν τα μάτια, γλυκαίνουν το βλέμμα και τη διάθεση αλλά παράλληλα προκαλούν και έντονη μελαγχολία....!
    Τι μελαγχολία και γιατί ; μα είναι απλό Πέτρα μου.
    Πόσες από τις πανέμορφες φωτογραφίες που μας προσέφερες στο θέμα σου μπορούμε στη πράξη να ζήσουμε ;
    Καμμία.......!
    συνεπώς το όνειρο ενός τέτοιου όμορφου χώρου πληγώνει καλή μου και ξέρεις......ειδικά αυτές τις μέρες πληγώνει ακόμα περισσότερο.....!

    Και ρωτάω ο αφελής.........δεν δικαιούται κάθε άνθρωπος ή οικογένεια να ζει σε ένα μικρό όμορφο περιβάλλον ; σε μια στοιχειώδη ποιότητα ζωής ;;

    ................................................................

    Παιδιά ε..........ναι υπήρχε ο Άη-Βασίλης και έφερνε τα δώρα του......! μικρά όμορφα παιχνίδια εκείνης της εποχής του 1960 με το μέταλλο να κυριαρχεί παντου....

    Τι να βρω κάτω απ το δέντρο ε ;;; χμ......έχω διαλέξει 2-3 πράματα εναλλακτικά.

    Ένα μικρό όμορφο σπιτάκι με παλιά παραδοσιακή διακόσμηση και αρχιτεκτονική, το πατρικό μου δλδ επισκευασμένο.....! γίνεται ; εμ εδώ σε θέλω....!
    Α ναι .....και ένα ταξίδι.........ναι.....

    Καλή συνέχεια Πέτρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, το ξέρω ότι αυτές οι φωτογραφίες είναι το ιδανικό, δεν είναι η πραγματικότητα (για πάρα πολλούς από εμάς). Το έχω γράψει άλλωστε στην ανάρτηση μου. Κατά τα άλλα, εύχομαι να πραγματοποιήσεις το όνειρο σου :)

      Διαγραφή
  2. Α, πολύ μου άρεσαν οι φωτογραφίες!!! Μου έφτιαξαν τη διάθεση! Χόρτασε το μάτι μου ομορφιά!
    Κάτω από το δέντρο? Δεν ξέρω... Σπάστηκα τώρα... Θυμήθηκα το περσινό σποτάκι "Μαμασίτα" και δεν ξέρω τί να σου πω...
    Ένα ειδικό view-master με όμορφες στιγμές αγαπημένων μου προσώπων, που δεν μπορώ να έχω πλάι μου, μπορώ να ζητήσω?
    Αγκαλίτσα και φιλάκι, Πετράδι μου!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ωραίο και συγκινητικό δώρο Γιάννα μου... Αγκαλίτσα κι από μένα!

      Διαγραφή
  3. Μια κουκλίτσα θέλω!! Πάντα αυτό ήθελα και πάντα αυτό θέλω! :)) Στον Άγιο Βασίλη δεν πίστευα γιατί δεν είχα καμινάδα! χαχαχαχα

    Φιλάκια Πετρούλα!! (μ αρέσει το κλίμα των ημερών, ακόμα κι αν είναι στραβό!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λοιπόν το πρώτο σαλονάκι πολύ μου άρεσε!
    Κάτω από το δέντρο δεν θέλω δώρα, θέλω να βρω τον Αγιο Βασίλη και να μιλήσουμε λίγο γιατί κάτι δεν έχει καταλάβει καλά όσον αφορά τις υποχρεώσεις του!
    Πες του τον περιμένω!!!
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το πρώτο σαλονάκι (η φωτογραφία του δυστυχώς...) έχει κάψει καρδιές!

      Διαγραφή
  5. θέλω να βρω τον Μπραντ Πιτ ,τον Χαβιέ Μπαρδέμ ,τον Χιου Τζάκμαν,άντε να σταματησω ,μην ειμαι και πλεονεκτρα! Αυτοί μου φτανουν!Κάτω απο το δέντρο της 1ης φωτο παρακαλώ πολύ να τους βρω!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχα! Απορώ βέβαια πως θα χωρέσουν ΚΑΤΩ από το δέντρο, κοτζαμάν παλικάρια!!!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Πετράδι μου
    Πες πως είμαι παιδί...εκείνο που
    θα λαχταρούσα να βρω ένα πακέτο
    με λαχταριστά γλυκά κι ίσως ένα εισιτήριο
    με επιστροφή για Παρίσι!!!!

    φιλάκι πολύ γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλάκα κάνεις έτσι; Θες Παρίσι, με εισιτήριο επιστροφής;;; Μήπως να το ξανασκεφτόσουν; Χαχα!

      Διαγραφή
  7. θελω να βρω ενα κινητο σμαρτ φοουν! χαχαχα
    καλημεραααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 1η, 3η και 4η με τρέλα!! Όχι ότι οι υπόλοιπες είναι άσχημες, αλλά αυτές... αυτές... αχ αχ! :))
    Υπήρχε Άγιος Βασίλης, υπήρχε. Μέχρι που η αδερφή μου γκρέμισε το όνειρο κι είπε φάτσα κάρτα, μπροστά σε όλους, ότι δεν υπάρχει κι είναι η μαμά (σώωωωπα, και δεν το είχα καταλάβει, βρε αδερφή!!!). Κι εγώ να κάνω ότι δεν καταλαβαίνω για να μην χάσω την ιεροτελεστία και προπαντός τα δώρα μου. χαχα

    Τι θα ζητούσα τώρα κοτζάμου γαϊδουρίτσα;; Κάτσε να δω, να σκεφτώ. Φαντάζομαι ένα τετράγωνο κουτί, με χρυσό περιτύλιγμα και κόκκινη κορδέλα. Και μέσα λίγη διευκόλυνση, να ρολάρουν καλύτερα τα πράγματα... (Κι αν δεν βρεις πού πουλάνε διευκόλυνση, καλέ μου Άγιε, θα σε διευκολύνω εγώ... Κι ένα βιβλίο δεν θα με χαλούσε!! Α! Και μην ξεχάσεις το ταξίδι τού κουμπαρονίου μου, σε παρακαλώ πολύ! Αυτά!!)

    Κουμπαρόνι μου!!! <3 :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, τι γλυκούλι αγα-πόνι που έχω εγώ καλέ μου Άγιε Βασίλη!!! :))) <3

      Διαγραφή
  9. Επίτρεψέ μου να κάνω ανάρτηση την απάντησή μου στην ερώτησή σου.
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. "όλοι μαζί, γύρω από το τραπέζι. με αγάπη"

    όχι άλλο σχόλιο

    θα το έκανα ανάρτηση αλλά με έφαγε η επωνυμία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στον κόσμο σου εσύ... Εγώ θα του ζητούσα πάντως, να σου άνοιγε λίγο το "οπτικό" σου πεδίο... ;)

      Διαγραφή
  11. Πέτρα μου, θα τα πω εγώ σε εσένα να τα μεταφέρεις στον Santa.
    Ναι; Ναι! Λοιπόν κάτω από το δέντρο θέλω να βρω το τζόκερ γραμμένο με τους σωστούς τυχερούς αριθμούς.
    Αν ρωτήσεις την Ελληνίδα Μάνα, θα σου πω πως θα έπρεπε να βρω κάτω από το δέντρο έναν ψηλό, μελαχρινό, γαλανομάτη, να με κάνει να μη θέλω να φύγω από την Ελλάδα και να της κάνω και εγγόνι που δεν την σκέφτομαι καθόλου η γαϊδούρα.
    Κατάλαβες; Καθένας με τα θέλω του.
    Σου σκάω ένα φιλί και φεύγω!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Αθάνατη Ελληνίδα μάνα... Αλλά και ποια μάνα θα ήθελε να φεύγει το παιδί της σε άλλη χώρα... Είχα δεν είχα, σαν (Ελληνίδα) μάνα σού απάντησα! :))

      Διαγραφή
  12. Πωπωπω... Τι μου κάνεις και δεν μπορώ. Μ' αρέσουν πολύ τα τζάκια και τα έχω απωθημένο από μικρή! Έτσι μ' αρέσουν λίγο περισσότερο οι φωτογραφίες που στο βάθος φαίνεται και τζάκι :)))))))
    Τώρα τι θα ήθελα... Να σου πω την αλήθεια δεν το έχω σκεφτεί. Η πρώτη μου σκέψη ήταν ίδια με τη δική σου, θα ήθελα δηλαδή δύο εισιτήρια για οπουδήποτε, δεν έχω πρόβλημα, σου είχα πει, βολεύομαι και με Ρουμανία στην απελπισία μου, αλλά να είναι δύο, ε;; Μετά που το ξανασκέφτηκα, νομίζω ότι προτιμώ να βρω το πτυχίο μου μπας και ησυχάσω (μαμώ την καταδίκη μου).
    Πολλά πολλά γλυκά φιλάκιααααα!!! Καλό απόγευμα!!!❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα σου δώσει δυο εισιτήρια και δεν θέλει ο Αλέξανδρος (λέμε τώρα!), ξέρεις ποιον να σκεφτείς ε; Αχαχα! Μάκια!

      Διαγραφή
  13. Όταν ήμουν παιδί, υπήρχε Αη-Βασίλης. Και επειδή παραμένω παιδί, συνεχίζει να υπάρχει και ο Αη-Βασίλης!
    Κάτω από το δέντρο μου θα ήθελα να βρω ένα μπομπιρίνο ή μια μπομπιρίνα. Που να μου μοιάζει και να του μοιάζει.
    Νομίζω ότι είναι καιρός να σταματήσουμε να στολίζουμε το δέντρο μόνοι μας...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν θα έλεγα ότι υπήρχε αυτός ο Άγιος όταν εγώ ήμουν παιδί κάθε χρόνο, μιά ερχόταν, μια όχι όπως και σ όλη τη γειτονιά άλλωστε (άλλες εποχές) !!! Τώρα που υπάρχει, δεν θα με χάλαγε ένα ταξιδάκι κι εμένα, αλλά ποιόν να πρωτοευχαριστήσει κι αυτός γι αυτό άστο και το ταξίδι. Έ κι έτσι θα του ζητούσα μόνον υγεία, αγάπη και δουλειά για όλο τον κόσμο !!!!!!!!!!! Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα καλύτερα δώρα -και τα αυτονόητα δηλαδή- ζητάς Ράνια μου!

      Διαγραφή
  15. Ενα μεγαλο πακετο με ηρεμια.....αυτο θα ηθελα Πετρα μου, τι ομορφα σαλονια ειναι αυτα τα ιντερνετικα ομως! καλες γιορτες και φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όταν ήμουν μικρή, έρχονταν ο Άι Βασίλης από το σπίτι. Ακόμα έρχεται, μα όχι για μένα πια. Θα ήθελα να βρω κάτω από το δέντρο, μια Barbie. Δεν υπήρχαν στην εποχή (του χαλκού) μου. Είχα μόνο, έναν παχουλό κούκλο-μωρό. Κι έτσι δεν απέκτησα τα σωστά πρότυπα ομορφιάς, με αποτέλεσμα να παραμένω μια παχουλή κούκλα-γραία. Σε φιλώ κοριτσάρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ο Άγιος Βασίλης υπάρχει.. ΣΙΓΟΥΡΑΑΑΑ!!!!
    Κατά τ' άλλα, κάτω απ' το δέντρο θα ήθελα να βρω τον έρωτα της ζωής μου να κοιμάται ήσυχος-ήσυχος..
    Αυτά.. τίποτα περισσότερο..
    Φιλιάάάάά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως, αν τον βρεις, ένα έχω να σου πω: ξύπνα τον!!! Αχαχαχα!

      Διαγραφή
  18. Τέλειες όλες συμπεθέραααα!! Με ξεσηκώνεις με τα τζάκια και τις γούνες πάπλωμα!!! Υπάρχει ο αγιοβασιλάκος μωρέ!! Κι αν είναι μακριά κάποιες φορές στέλνει μίνι αγιοβασίληδες!! Φίλους, αγαπημένους, συγγενείς που μας γεμίζουν με την αγάπη τους όλο το χρόνο!!!
    Αχ κι εγώ ταξιδάκι Πέτρα μου!! Αλλά γερό ταξίδι!! Ανταρκτική!!! Αυτά είναι!!! :)))
    Μάκια κουκλί μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα αισιόδοξο το κουκλί συμπεθερόνι μου! Φιλιά πολλά :)

      Διαγραφή
  19. Βρε Πέτρα, θέλω πολλά!!!! Αλλά θα φτιάξω μια μίνι λίστα:
    Κάτι υλικά για τις χειροτεχνίες μου, μερικά βιβλία, ένα vintage σπίτι playmobil κι όλους τους ανθρώπους που αγαπώ (χαμένους, ξενιτεμένους) στο τραπέζι της Πρωτοχρονιάς.
    Ωραία! Και τώρα τι; Έχεις κονέ με τον Άγιο ή να 'χαμε να λέγαμε;;;;
    Πάντα ήξερα ότι δεν υπήρχε, αλλά ακολουθούσα με επιμονή το έθιμο να τον περιμένω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εφέτος θα είναι κάτω από το δέντρο η γλυκιά μου εγγονούλα.
    Μια επιθυμία μου που έγινε πραγματικότητα.
    Αν το 2015 μου φέρει και από την κόρη ένα εγγονάκι, δε θα ζητήσω τίποτε άλλο όσο ζω.
    Καλές γιορτές!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από το στόμα σου και στου Άγιου το αυτί Ρένα μου και καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  21. Τι θα ήθελα έ;;χμμμμμ για να σκεφτώ..τίποτε μονο υγεια για όλο τον κοσμο.. Πετρα μου θα μου πεις κλασικο και χιλιοειπωμένο...ναι. το ξερω.... αλλα αν τα έχεις όλα; ...ας εχεις και αυτό καβάτζα.. χι.χι...αααα ξεχασα και ταξιδακια για όπου ναναι....Τα σαλονακια όλα μουρλια.. μου αρεσε το πρωτο.....αλλά του λολού το μάτι στο κόκκινο κομμάτι...χι.χι.
    να περάσεις ομορφα οτι και να κανεις.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υγεία, το σημαντικότερο κι ας το θεωρούμε τετριμμένη ευχή!

      Διαγραφή
  22. Στην προτελευταία κόλλησα...με το δεντράκι, το βάζο με τα λουλούδια τα αλογάκια, τις κάλτσες μπροστά στο αναμμένο τζάκι και το καραβάκι πάνω του κι εκείνη την κουνιστή πολυθρόνα...έχει και βιβλία εδώ κι εκεί και νιώθω σα να είμαι σπίτι μου....γίνεται να μεταφερθεί αυτό κάτω από το δέντρο μου, ή να μπει το δέντρο μου με όλους μας εκεί?
    Αναμένω καλέ μου Άγιε Βασίλη...καλή μου Πέτρα εννοούσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημέρα κι από εμένα... να σου πω αφού ρωτάς να απαντήσω; Και ποιος ξέρει... αυτό με το πέτρινο τζάκι και τα ξύλινα δοκάρια στο ταβάνι! Υπέροχες επιλογές όλες... Καλό Σ/Κ και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχη η επιλογή σου Χριστίνα μου! Χαχα! Σε φιλώ και καλή εβδομάδα :))

      Διαγραφή
  24. Αν πιστεύω !!! πολύ !!!!!το θέλω και καμιά φορά παραμυθιάζομαι.. Τώρα με την μικρή, το σπιτι είναι το εργαστήρι του Αη Βασίλη. Γέμισε δώρα παντού και πάντα προσπαθούσα να ζώ για λίγο στην παραμυθοχώρα!!! Χαρούμενα Χριστούγεννα με παραμυθένια ατμόσφαιρα!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, ωραία εικόνα ε΄χετε στο σπίτι, τι καλύτερο από αυτό! Φιλιά πολλά Έφη μου :)

      Διαγραφή
  25. Αν υπήρχε Άγιος Βασίλης; Δηλαδή τι θες να πεις; Δεν υπάρχει Άγιος Βασίλης;
    Μα ποιος τα διαδίδει αυτά;
    Φυσικά και υπάρχει!
    Και τώρα δα του γράφω κι ένα γράμμα για να του το στείλω στις 29 Δεκέμβρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μια κόκκινη στολή, ένα έλκηθρο, μια ψυχή και δώρα. Μα το δώρο μας θα έρθει? Αναζητείται καλοσύνη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ωραία τα σαλόνια δεν μπορώ να πω.....κι ο άγιος Βασίλης ακόμα υπάρχει δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις.... :P
    Όσο για το δώρο ωραίο ακούγεται το ταξίδι....ένα ίδιο θέλω κι εγώ....από που το παραλαμβάνουμε...χαχαχαχα
    Καληνύχτα :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορώ να σου πω, γιατί θα μας κόψει η λογοκρισία! Αχαχα! Φιλιά και καλό βράδυ :)

      Διαγραφή
  28. Radosnych, pełnych prawdziwej magii Świąt Bożego Narodzenia ! Pozdrawiam świątecznie - M.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Την αληθινή αγάπη, Πετρουλίνι!
    Αυτή που δεν θέλει ανταλλάγματα, ειδικά αυτή που δεν μπορείς να την έχεις εύκολα, γι' αυτό
    και είναι ευχή προς τον Αϊ-Βασίλη! Αλλιώς δεν θα χρειαζόταν εκείνος...
    Σαν παιδί δεν με έμαθαν να πιστεύω σ' αυτόν...
    Η μικρή μου θα πιστεύει σ' αυτόν μέχρι να γεράσει μάλλον...:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την αληθινή αγάπη άμα μάθεις που την έχουνε κρυμμένη, να μου το πεις............
      Φιλιά και καλημέρες και χρόνια πολλά με Υγεία :)

      Διαγραφή
  30. Χρόνια σου πολλά και εύχομαι να έχεις ότι επιθυμείς και να είσαι ευτυχισμένη !!!!
    Τα φιλιά μου !!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλή σου μέρα καλή μου φίλη.
    Σου εύχομαι χρόνια πολλά και καλά.
    Ο καινούργιος χρόνος να είναι καλός και γιορτινός για όλον τον κόσμο.
    Νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πέτρα μου χρόνια πολλά και καλά. Εγώ ένα ταξιδάκι θα προτιμούσα οπουδήποτε θα περνούσα ξένοιαστα για μερικές μέρες (μην είμαστε και πλεονέκτες αν και το αντίθετο δεν θα με χάλαγε).
    Καλά Χριστούγεννα!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή