Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

Αν ήσουν κι εσύ μια εποχή...

















































































































































..ποια εποχή θα (ήθελες να) ήσουν; 
Και γιατί θα ήθελες να ήσουν αυτή
..η εποχή που επέλεξες;..
Αν έχεις γεννηθεί χειμώνα
-όπως εγώ- τον αγαπάς
περισσότερο;...
Μύθος ή...
..αλήθεια;..
4 εποχές:
Κλικ!

_____________________________________________

Υ.Γ Προσθέτω εδώ ένα σχόλιο που έγραψε το Διπλανούλι μου διότι 
το βρήκα υπέροχο και είναι κρίμα να μείνει κρυμμένο στα σχόλια μόνο:
"Χειμώνας: για να αναγκάζω τους ανθρώπους 
να έρθουν πιο κοντά για να ζεστάνουν τις ψυχές και τα κορμιά τους. Θέλουν σπρώξιμο οι άνθρω-
ποι, μη νομίζεις. Ακόμα και αν είναι...από μια εποχή"...

____________________ Μια Πέτρα ____________ Foto Foto Foto _______________________________


116 σχόλια:

  1. Το Καλοκαίρι μου αρέσει αν και έχω γεννηθεί Άνοιξη.
    Υπέροχη μουσική Οι 4 εποχές του Vivaldi!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπομονή κάτι μήνες ακόμα Ελένη μου! Φιλιά και καλό σ/κ :)

      Διαγραφή
  2. KAΛΟΚΑΙΡΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!!!!!
    Ηλιος, θάλασσα, ζέστη, μεγάλη μέρα, βόλτες, ζέστη, διακοπές,καρπούζι, ζέστη, καταγάλανος ουρανός, δροσερή μπυρίτσα με καλαμαράκι, την ζέστη την είπα;;
    Χαχαχα!
    Τρελαίνομαι για το καλοκαίρι δεν το αλλάζω με τίποτα!
    ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΩΡΑ!!!!
    Φαντάζομαι κατάλαβες πόσο μου αρέσει!
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα!! Δεκέμβρη έχω γεννηθεί άρα μύθος ότι αγαπάς την εποχή που γεννήθηκες!

      Διαγραφή
    2. Όλα καλά Ελενάρα μου, αλλά καλοκαίρι χωρίς...ζέστη δε νοείται! Αχαχαχα!

      Διαγραφή
    3. Μύθος εν μέρει, διότι εγώ αγαπώ χειμώνα! Φιλιά πολλά και καλό σ/κ :))

      Διαγραφή
  3. Καλοκαίρι φυσικά....με ήλιο και θάλασσα, βόλτες και ταξίδια, ανεμελιά και χαρά :)))))
    Αν και έχω γεννηθεί αρχές της Άνοιξης οπότε μάλλον μύθος, όσον αφορά την απορία σου...!
    Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η απορία μου ήταν και ποια εποχή θα ήθελες να ήσουν, αλλά με μπέρδεψες μικρή σουπιά!! Φιλιά πολλά :))

      Διαγραφή
    2. Καλοκαιράκι δαγκωτό θα ήθελα να ήμουν ;)

      Διαγραφή
    3. Το 'πες επιτέλους! Χαχα! Καλή Κυριακή :))

      Διαγραφή
  4. Aγαπώ όλες τις εποχές, περισσότερο το Φθινόπωρο και την ΄Ανοιξη, χωρίς να αποκλείω το Χειμώνα εφ΄όσον υπάρχει καλοριφέρ, ο ήπιος ελληνικός Χειμώνας, ο χουχουλιάρικος με τις λιακάδες του και τις δροσιές του είναι μια χαρά (χειμώνα γεννήθηκα, Φεβρουάριο), με το καλοκαίρι έχω ένα θέμα......δεν αντέχω τη ζέστη, το ιδροκόπημα, το πυρπολημένο σύμπαν....δεν το αντέχω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο, ο χειμώνας με...καλοριφέρ, έχει άλλη αίγλη! Καλημερούδια :))

      Διαγραφή
  5. Χειμώνας: για να αναγκάζω τους ανθρώπους να έρθουν πιο κοντά για να ζεστάνουν τις ψυχές και τα κορμιά τους. Θέλουν σπρώξιμο οι άνθρωποι μην νομίζεις. Ακόμα και αν είναι από μια εποχή...
    Σε γλυκοφιλώ Πέτρα μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πςςςςςςς! Τι έγραψες ρε άτομο! Το λάτρεψα τόσο, που το έκανα...ανάρτηση! Δες το κείμενο :)) Φιλιά πολλά :))

      Διαγραφή
    2. Πέτρα μου χαίρομαι τόσο πολύ που σου άρεσε και μου έκανες την τιμή να με συμπεριλάβεις στην ανάρτηση σου που στόλισες τα χείλη μου ένα τεράστιο χαμόγελο!!!!!!!!! :) ♥

      Διαγραφή
    3. ♥ Εγώ σε ευχαριστώ πολύ Διπλανούλι μου! Μάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  6. Καθότι γεννημένη τις πρώτες μέρες του Σεπτέμβρη αγαπώ (λατρεύω!) τις όμορφες λιακάδες στις πλατείες κάτω από τις πλατανιές και τις ωραίες μαζώξεις πάλι στις ανοιχτοσιές κάτω από τις ξαστεριές. Μα αρέσει να το θερμόμετρο να δείχνει 25-30 το πολύ βαθμούς, να είμαστε άνετοι με ένα λεπτό μακό ζακετάκι, να σουρτουκεύουμε ασταμάτητα στην πόλη. Κοινώς λατρεύω την Άνοιξη και το Φθινόπωρο όσο κρατάνε οι λιακάδες. Το καλοκαίρι με θλίβει, νιώθω απέραντη μοναξιά εκτός κι αν μου κάτσει η καλή και κονομίσω κανά καλυβάκι σε κοσμικό νησάκι... (ναι θέλω κόσμο και τζερτζελέ) Ο Χειμώνας πάλι δε μπορώ να πω ότι με χαλάει, ίσα, ίσα έχει τα Χριστούγεννα και τις Απόκριες, απλά ώρες ώρες το κρύο είναι απάλευτο και ο καιρός δυσκολεύει τις μετακινήσεις.
    Όλα έχουν τη χάρη τους αν ζεις σε όμορφο περιβάλλον κι έχεις καλή παρέα.:))

    Φιλάκια Πετρούλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να και κάποιος που νιώθει μοναξιά το καλοκαίρι, γιατί ένιωθα άβολα ως τώρα (και δεν έχω και μια βίλα στη Μύκονο) ! Κι εγώ θέλω κόσμο και τζερτζελέ, άρα να ενώσουμε τις οικονομίες μας Χριστινάκι μου να "χτυπήσουμε" ένα καλυβάκι! (μπου!) :)) Φιλιά πολλά :)

      Διαγραφή
    2. Όπου βολεύει αρκεί να έχει κόσμο! Δε μπορώ άλλο στην εξοχή υποφέρωωω αχαχχαχα

      Διαγραφή
    3. Υπάρχει άνθρωπος που υποφέρει στην εξοχή;;; Χαχα! Μάκια :))

      Διαγραφή
  7. Επιλέγω την Άνοιξη για το αναγεννησιακό στοιχείο
    που φέρει...όλα τότε ξυπνούν και ερωτοτροπούν
    Κι εγώ είμαι παιδί του Χειμώνα γεννήθηκα Γενάρη
    κι η εποχή αυτή είναι η 2η επιλογή μου...ο μύθος
    αυτός ίσως να έχει μια βάση!!

    φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παιδί μου εσύ δεν έγραψες σχόλιο, ζωγράφισες με τα πινέλα του ποιητικού σου ταμπεραμέντου! Φιλιά πολλά :))

      Διαγραφή
  8. Ανοιξη και φθινόπωρο γιατί εκεί πουέζησα είχαμε μόνο καλοκαίρι και τα χριστούγεννα!!!Τενοντίτιδα έχω και δεν μπορώ να γράψω άλλα κλαψ .φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ! Περαστικούλια Νικολίτσα μου! Όντως, καλοκαίρι και Χριστούγεννα, πρέπει να είναι πολύ μπλιαχ! Φιλάκι :))

      Διαγραφή
  9. "...Τις μέρες τις γλυκιές του Σεπτεμβρίου, όταν δεν έχει ακόμη βρέξει και είναι το άκουσμα των ήχων πιο αραιό και η γεύσις των ωρών και από του θέρους πιο πυκνή..." (Α. Εμπειρίκος)
    Αν και γεννήθηκα Σεπτέμβρη, όπως κατάλαβες Πετροκόριτσο, περισσότερο μου αρέσει η Άνοιξη, ίσως επειδή, ντύνεται η φύση με χρώματα με φως κι αρώματα, ίσως επειδή συμβολίζει την αναγέννηση της ζωής! Ωραίο το θέμα κι η μουσική σου επιλογή υπέροχη Πέτρα μου. Να έχεις ένα όμορφο και γλυκό Σαββατοκύριακο!
    Φιλιά πολλά με αγκαλιά μεγάλη!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το απόσπασμα είναι απολαυστικό Κατερίνα μου και σε ευχαριστώ πολύ! Φιλάκι γλυκό :))

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα σου Πέτρα μου....... τι να διαλέξω τώρα εγώ από αυτές τις μαγικές εικόνες πίνακές σου ; που κάθε μία από αυτές έχει τη δική της έμπνευση. Δεν έχω να διαλέξω εποχή.....κάθε μία από αυτές με συγκινεί με το δικό της ξεχωριστό τρόπο.
    Όμορφο Σάββατο καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιτέλους! Κάποιος είπε και για τις εικόνες, γιατί θα έσκαγα! Χαχα! Καλό σ/κ Γιάννη και να είσαι καλά :))

      Διαγραφή
  11. Μ αρέσουν όλες, αλλά έχω ιδιαίτερη αδυναμία στην Άνοιξη και το Χειμώνα (Χειμώνα γεννήθηκα) .
    Το Καλοκαίρι δεν πολυσυμπαθώ εκτός αν μπορούσα να είμαι 3 μήνες διακοπές σε βουνό για να έχω δροσιά !!!!
    Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμ... Ταιριάζουμε εμείς! Φιλιά πολλά Ράνια μου και καλό σ/κ :))

      Διαγραφή
  12. Πετρούλα μου,
    ωραίες οι ερωτήσεις σου! Πόσο μου έλειψαν!!!
    Εποχή ε;; Δεν μπορώ να επιλέξω σταθερά μία..
    Παλαιότερα μου άρεσε υπερβολικά πολύ ο Χειμώνας, τώρα με ενθουσιάζουν όλες οι εποχές και τις απολαμβάνω εξίσου..
    Μα.. έτσι προς πληροφόρηση, έχω γεννηθεί καλοκαιράκι.. :)
    Σε φιλώ γλυκά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μού έλειψες εσύ. Άντε, να σε βλέπουμε όλο και πιο συχνά! Σε φιλώ κι εγώ και καλό σ/κ επίσης :))

      Διαγραφή
  13. Άνοιξη.... άνοιξη θα ήθελα να ήμουν αν και γεννήθηκα Δεκέμβρη κατακαλόκαιρο! Μην απορείς. Δεν μπέρδεψα τις εποχές. Γεννήθηκα στο νότιο ημισφαίριο. Καλημέρα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα κι εγώ! Έψαχνα να βρω τις εποχές! Χαχα! Καλημερούδια και φιλιά Χριστίνα μου :))

      Διαγραφή
  14. Έχω γεννηθεί χειμώνα και όντως τον αγαπώ. Αν όμως ήμουν εποχή, θα ήθελα να είμαι η άνοιξη, γιατί συνδέεται με την αναγέννηση, την ελπίδα και τη νιότη!!! Καλή σου μέρα Πέτρα!!! (Μαρίνα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ αισιόδοξο και δροσερό το μήνυμα σου Μαρίνα μου! Να είσαι καλά και καλό σ/κ :))

      Διαγραφή
  15. Α, τα είπαμε αυτά και σε ξεχωριστή ανάρτηση-αφιέρωμα μάλιστα! (Ξεχνιούνται τέτοιες δόξες;). Ως κορίτσι του Μάη, άνοιξη και μετά καλοκαίρι φυσικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτέ δεν μπορούν να ξεχαστούν τέτοιες δόξες και τέτοιες τουαλέτες! Καλημερούδια και φιλιά :)

      Διαγραφή
  16. Με τη μία: φθινόπωρο, αν κι έχω γεννηθεί 5 Μαΐου! Λατρεύω τα κίτρινα φύλλα, τη βροχή και τη συννεφιά και το χειμώνα που έρχεται! Αλλά μ' αρέσουν πολύ και οι εναλλαγές των εποχών. Κάθε εποχή στο ξεκίνημά της με ξεσηκώνει. Το καλοκαίρι μ' αρέσει λιγότερο απ' όλες.
    Καλημέρα (κι ας μεσημέριασε)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ λατρεύω το φθινόπωρο, τα χρώματα, τα φύλλα και φυσικά...τα κλαδιά!!! ;) Καλημερούδια και φιλιά :)

      Διαγραφή
  17. Αγαπώ την Άνοιξη!! Γεννήθηκα Σεπτέμβρη........αλλά αν ήμουν εποχή θα ήμουν Άνοιξη. Να ξυπνάω στους ανθρώπους την αισιοδοξία, να γεμίζω την αγκαλιά λουλούδια, να μοσχομυρίζει η φύση. Αν και στην Αθήνα ίδιες οσμές όλες τις εποχές..μπλιαχ!
    Φιλιά Πετρούλα μου με τις όμορφες εικόνες ..Τις κλέβω...μπορώ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε Άννα, με τις περιγραφές σου με έκανες να περιμένω την Άνοιξη πως και πως, η οποία είναι όντως θαυμάσια εποχή και πολύ λουλουδάτη! Φιλάκι :))

      Διαγραφή
  18. Αγαπω ολες τις εποχες, γιατι εχουν ολες κατι ομορφο και ξεχωριστο! Εχω γεννηθει στο τελος της ανοιξης. Ομως ειμαι παιδι του καλοκαιριου! Πεθαινω για ηλιο, θαλασσα, ελαφρυ ντυσιμο, χρωματα, ηλιοβασιλεματα και... δεν αντεχω το κρυοοοοοο! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι ειδικά φέτος κάνει πολύ κρύο πανάθεμα το :)) Φιλιά πολλά :)

      Διαγραφή
  19. Φθινόπωρο. Γιατί αρχίζουν οι ψύχρες και το μυαλό μου δουλεύει καλύτερα! Επίσης αρχίζουν οι βροχές και μου αρέσει να κάνω βόλτες όταν βρέχει! Καθαρίζει η ψυχή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα δουλεύει καλύτερα το μυαλό εκτός περιόδου καύσωνα! Σοφόν! Φιλάκι :)

      Διαγραφή
  20. Αγαπώ τις ήπιες εποχές, Άνοιξη και Φθινόπωρο
    και κυρίως αυτές που έχουν πολύ ήλιο.... στη διάρκεια της μέρας.
    Δεν αντέχω τα χιόνια... είμαι εντελώς ανεκπαίδευτη για να τα αντιμετωπίζω
    και τους καύσωνες γιατί μαζί με την κλιμακτήριο
    θα με στείλουν στο τέλος.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, το πολύ κρύο θέλει ειδική μεταχείριση, άσε που θέλει και πολύ βαριά ρούχα! Φιλιά Φλωρούκο :)

      Διαγραφή
  21. Από άνοιξη (Απρίλη για) έως αρχές Ιουλίου είμαι μέσα στην τρελή χαρά! Απολαμβάνω ξανά μερικές μέρες Φθινοπώρου και μετά πέφτω στη χειμερία μου νάρκη! Εντελώς! ( ντάξει τα Χριστούγεννα ζωντανεύω και μετά πάλε πάρτην κάτω την @ριστούλα!)
    Όμως αν ήμουν εποχή θα ήμουν καλοκαίρι ! Ζεστή έως ανυπόφορη, ηλιόλουστη μέχρι αηδίας, διασκέδαση σε μπαράκια δίπλα στο κύμα και λιτό φαγητό με κρύα μπιρίτσα!

    Θέλω καλοκαίρι ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, το ξέρω βρε άτιμο ότι σου αρέσουν τα καλοκαίρια, ετοιμάσου όμως για νέο κύμα κακοκαιρίας δυστυχώς :(( Φιλάκι!

      Διαγραφή
  22. Γεννήθηκα Σεπτέμβριο, και όντως αγαπώ το Φθινόπωρο και το Χειμώνα σε 2η επιλογή. Μου αρέσουν πολύ τα χρώματα που παίρνει η φύση το Φθινόπωρο και στο χιόνι του Χειμώνα βλέπω την αγνότητα, την απόλυτη ομορφιά,Σκεπάζει κάθετι βρώμικο και άσχημο, ειδικά προχτές που χιόνιζε σταμάτησα το αυτοκίνητο και χάζευα την ομορφιά. Φως, λάμψη και η φύση σαν κυρία υψηλής κοινωνίας με το λευκό γουναρικό της έκανε εντύπωση!!!!Ακόμα και μέρη που ξέρω πόσο άσχημα είναι εκείνη την ημέρα φάνταζαν υπέροχα!
    Και εννοείται ότι επικροτώ την άποψη της Μαρίνας!!!
    Το καλοκαίρι το ευχαριστιέμαι μόνο στη θάλασσα, αλλά επειδή δεν μπορώ να πάω συχνά και για πολλές μέρες, στην ουσία καθόλου, οπότε δεν είναι το καλύτερο μου να νυχτοξημερώνομαι με καύσωνα και να δουλεύω!
    Φιλάκια πολλά Πέτρα μου καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι αυτήν την εικόνα με το χιόνι που λες, την έζησα κι εγώ. Το χιόνι είναι μαγεία όσο πέφτει, αλλά μετά γίνεται πρόβλημα. Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  23. Στενοχωριέμαι που περνάει ο χειμώνας και
    το καλοκάιρι μετράω τις μέρες για να ξανάρθει !!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ που τα λέμε, δεν κατάλαβα ποια εποχή αγαπάς τελικά! Αχαχα! Φιλιά και καλή Κυριακή :)

      Διαγραφή
  24. Πειραζει που δεν μπορω να ξεχωρισω καμια και τις αγαπω το ιδιο ολες? Αποζητω την καθε μια μ αυτο το ιδιαιτερο που εχει!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και δεν πειράζει, αφού έχεις δίκιο, κάθε εποχή έχει ομορφιές, η φύση είναι μάγισσα! Φιλιά Μαράκι μου :)

      Διαγραφή
  25. .... Αγαπημένη μου εποχή το φθινόπωρο, έστω κι αν παραπέμπει στη μελαγχολία... Μ' αρέσει πολύ η πανέμορφη ποικιλία των χρωμάτων της φύσης....

    Ο. Ελύτης, [Εποχές]:

    "Λοιπόν, αυτός που γύρευα, ε ί μ α ι.

    Ω λινό καλοκαίρι, συνετό φθινόπωρο,

    Xειμώνα ελάχιστε,

    H ζωή καταβάλλει τον οβολό του φύλλου της ελιάς

    Kαι στη νύχτα μέσα των αφρόνων μ’ ένα μικρό τριζόνι

    κατακυρώνει πάλι το νόμιμο του Aνέλπιστου."

    (Ελύτης Oδυσσέας, Έξι και μια τύψεις για τον ουρανό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα ποιητικός, αλλά ειδικά με έναν Ελύτη, και συναρπαστικός, φίλε Γιάννη! Σε ευχαριστώ πολύ :))

      Διαγραφή
  26. Τι όμορφη ερώτηση-προσκληση!!!!
    Λοιπόν...θα 'θελα να 'μουν κάτι ανάμεσα σε Άνοιξη και Καλοκαίρι...(!)
    ..για να χαρίζω χρώματα κι αρώματα την ημέρα και δροσερά βράδια κάτω από τον έναστρο ουρανό!!!

    Καλημερούδια και καλή εβδομάδα Πετροκόριτσο μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ωραία απάντηση! Αλλά από μια Άμυ (μου) αναμενόμενη! Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα Άμυ μου :))

      Διαγραφή
  27. Αν και έχω γεννηθεί καλοκαίρι, αγαπώ τη μελαγχολία του φθινοπώρου... Τα πρωτοβρόχια, τη μυρωδιά από το χώμα...
    Ακόμα, μου αρέσει το χουχούλιασμα με τα πρώτα χειμωνιάτικα κρύα...
    Αλλά επειδή είμαι "χαμαιλέων" προσαρμόζομαι ακόμα και στις λιγότερο συμπαθείς μου εποχές (βλέπε ανοιξιάτικες αλλεργίες και καλοκαιρινό κυκλοφοριακό μπάχαλο!)
    ;-)
    Καλή εβδομάδα, Πετράδι μου!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλάκα κάνεις ότι...περιμένεις εδώ από τις 16 του μήνα και σε είδα μόλις σήμερα! Τελικά το Φθινόπωρο είναι της υπομονής! Χαχα :)) Φιλάκιαααααα :))

      Διαγραφή
  28. Γεννήθηκα Άνοιξη, αλλά αγαπώ όλες τις εποχές του χρόνου. Μου αρέσει που εναλλάσσονται, θα βαριόμουν θανάσιμα αλλιώς...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε καημένο, κι εσύ εδώ από τις 16 και σε είδα σήμερα;; Τι να (μου) πω! Φιλάκια χαμαιλέων μου εσύ! :))

      Διαγραφή
  29. Ουίλιαμ Μπάτλερ Γέιτς, Ο Τροχός

    ΜΕΣΑ στο καταχείμωνο την άνοιξη ποθούμε,
    Κι όταν είν' άνοιξη εμείς ζητούμε καλοκαίρι,
    Κι όταν τους φράχτες ξέχειλους από λουλούδια δούμε,
    Λέμε πως του χειμώνα η εποχή δεν έχει ταίρι·

    Κι ύστερα τίποτα' άλλο δε μας φαίνεται καλό·
    Η εποχή της άνοιξης να που μας λείπει πάλι -
    Δεν ξέρουμε πως ό,τι ενοχλεί το αίμα το ζεστό
    Είναι μονάχα ο πόθος για του τάφου την αγκάλη.

    Από το «ΜΥΘΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΟΡΑΜΑΤΑ», εκδόσεις Γαβριηλίδης 1992
    (Μετάφραση: Σπ. Ηλιόπουλος)

    ΥΓ. Εγώ δεν είπα τίποτα. Ο Γέιτς τα λέει αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eπανέρχομαι ...δημήτριος! Με ταινία αυτή τη φορά. Δωράκι.
      Δες την αν θες. Όταν θες. Εάν θες.

      https://www.youtube.com/watch?v=M4ABZTw08WE

      Διαγραφή
    2. Αγγελική μου, πάντα με ωραία δώρα μου έρχεσαι! Φιλιά πολλά :))

      Διαγραφή
    3. Επανέρχομαι...Δημήτριος για να σε ευχαριστήσω και για την ταινία. Την αποθήκευσα να τη δω! :))

      Διαγραφή
  30. Πνίγω την παρόρμησή μου να βάλω την ατάκα τού Χορν, χειροκροτώ την απαντησάρα της Μαρίνας (α ρε Μαρινάρα!!!), και σου λέω, φανταστρουμφικό μου κουμπαρόνι, πως μόνο το καλοκαίρι σιχαίνομαι. Σώζεται μόνο για τις υπέροχες βραδιές του και τις μπίρες!!! Κατά τ' άλλα, δεν μπορώ να διαλέξω. Φθινόπωρο, Χειμώνας, Άνοιξη... Έρωτας το καθένα, φορτωμένα με υπέροχες, λατρεμένες ομορφιές. Μα για συμβολικούς λόγους, ίσως θα επέλεγα την Άνοιξη, πανσέ μου! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ για να μην φλυαρώ ασκόπως, θα πω πως, για αυτό σε έχω κουμπαρόνι! (αλλά δεν πίνω μπύρες, δεν πίνω μπύρες, δεν πίνω μπύρες!!!) Φιλιά πολλά αγά-πόνι μου :)

      Διαγραφή
  31. Γεννήθηκα χειμώνα, μόνο και μόνο για να εκτιμήσω και να αγαπήσω την άνοιξη....(έτσι συνηθίζω να λέω και το εννοώ)....
    Το χειμώνα έχουν όλα μια στάση προσμονής...τι περιμένουμε?...μα την άνοιξη και τη ζωή που κοιμήθηκε όλο το χειμώνα (εκείνα τα ερπετά να μην ξυπνούσαν και θα την εκτιμούσα περισσότερο!!
    Μου αρέσει και το φθινόπωρο...με τα χρώματά του και τη δροσιά που φέρνει μετά το παιχνιδιάρικο καλοκαιράκι, που (μεταξύ μας) είναι λίγο ζαβό το έρμο κι ελαφρόμυαλο...όλο με τον ήλιο παίζει και αντί να καίγεται αυτό, τσουρουφλιζόμαστε εμείς...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ παιδάκι μου και μόνο που είσαι φωτογράφος, είναι φυσικό να αγαπάς όλες τις εποχές και τις ώρες, που σου προσφέρονται για δημιουργία! Φιλιά :))

      Διαγραφή
  32. Γεννήθηκα προς τα τέλη του Απρίλη αλλά αγαπώ όλες τις εποχές, γιατί όλες έχουν κάτι μοναδικό να μου δώσουν.... η Άνοιξη τα αρώματα.... το καλοκαιράκι την απόλαυση και την ανεμελιά... το φθινόπωρο τα υπέροχα χρώματα... ο χειμώνας την λάμψη των γιορτών και τα ανταμώματα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η περιγραφή σου, με έκανε να τις λαχταρώ όλες το ίδιο! Φιλιά πολλά Βίκυ μου και καλό απόγευμα :))

      Διαγραφή
  33. Ενδιαφέροντα και τα δύο σου ιστολόγια!
    Μου αρέσει η αρχή του Χειμώνα, εκεί στις πρώτες μέρες του Δεκέμβρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ και καλωσόρισες! Θα χαρώ να τα λέμε και στα δυο μου ιστολόγια και καλό σου απόγευμα :))

      Διαγραφή
  34. Αν και γεννήθηκα στην καρδιά της άνοιξης (1η του Απρίλη...), σε αυτή την φάση επιλέγω τον χειμώνα, γιατί αυτή είναι η διάθεσή μου!
    Ήθελα τόσες μέρες να έρθω να το γράψω, όμως είναι τόσο "χειμώνας" μέσα μου, που δεν τολμούσα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και "διάγω" κι εγώ χειμώνα, δεν θέλω να διάγουν οι φίλοι μου, γιατί στενοχωριέμαι... :(

      Εγώ πάλι παρατήρησα ότι σήμερα έχουμε και οι δυο αναφορά στον Μπόρχες :)) Φιλάκια :)

      Διαγραφή
  35. εγω καλοκαρι, γυμνοι στα βραχια , ο ηλιος να καει αλμυρα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τραγούδι;... Ή θα μπορούσε να γίνει; Αχαχα! Σε φιλώ :))

      Διαγραφή
  36. Γεννήθηκα 27 Ιουλίου , καλοκαίρι και μου αρεσει μόνο και μονο γιατι μπορω να γινομαι ενα με τη θάλασσα! Μου αρεσει όμως πάρα πολύ και ο χειμώνας, το κρύο και το χιονάκι γιατί δινουμε και πάιρνουμε πιο πολλές αγκαλιές!
    Καλό Σαββατοκύριακο, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μόνο που κατάλαβα είναι ότι είσαι μια δυναμική -λιονταρίνα-, αλλά αυτό το είχα καταλάβει από πριν! Φιλιά :))

      Διαγραφή
  37. Κατ αρχήν, μου αρέσει το καλοκαίρι.
    Γεννήθηκα βλέπεις 25 Ιουλίου, κατακαλόκαιρο!
    Μετά αγαπώ το φθινόπωρο, γιατί έχει μια ξεχωριστή μυρωδιά για μένα, λόγω Πλατωνικού εφηβικού έρωτα που διαρκεί 45 χρόνια!
    Μετά η Άνοιξη με την αναγέννηση της φύσης.
    Αλλά και ο χειμώνας για το χουχουλιασμα.
    Όπως καταλαβαίνεις, σωστή απάντηση δεν έδωσα.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, κι εσύ σχεδόν μαζί με την Αριάδνη μας ε; Η απάντηση είναι ότι είσαι παντός καιρού Ρένα μου γλυκιά :))

      Διαγραφή
  38. Θα ήθελα να είμαι το φθινόπωρο... Για πολλούς λόγους! Να το κάνω ανάρτηση και να το αναλύσω; Γιατί σηκώνει ανάρτηση αυτό!
    Πάντως έχω γεννηθεί Οκτώβρη και νομίζω ότι μου ταιριάζει γάντι πάνω μου αυτή η εποχή. Δεν ξέρω για μύθους, αλλά συνήθως παίρνουμε στοιχεία πολλά...
    Φιλάκια πολλά Πέτρα μου! Καλή σαρακοστή!!!!❤❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σαρακοστή επίσης Αναστασία μου και ναι, πολύ θα ήθελα να δω μια τέτοια ανάρτηση, περιμένω λοιπόν! Φιλιά πιτσούνια ! ❤❤❤❤

      Διαγραφή
  39. αν και γεννηθηκα καλοκαιρι ,λατρεύω το χειμώνα!Μου αρεσει πολυ το χουχουλιασμα ,να ειμαι στο σπιτι και να διαβαζω, γιατι το καλοκαιρι με κουραζει με τα παιδια που θελουν συνεχεια θαλασσα και βόλτες...
    καλή σαρακοστή σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι μου θύμισες τώρα! Ε ναι, καλοκαίρι και μικρά παιδιά, όντως είναι κούραση. Ο χειμώνας ελέγχεται! Φιλάκια Νάσια μου :))

      Διαγραφή
  40. χειμώνα γεννήθηκα... αυτός είναι ο λόγος που με κάνει να λατρεύω το καλοκαίρι!!! ανατροπή,ε? χαχαχα...φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οποιαδήποτε ανατροπή είναι θεμιτή, αρκεί να μην είναι του Πρετεντέρη! Αχαχαχα! Φιλάκια :)

      Διαγραφή
  41. Ενώ γεννήθηκα χειμώνα, δεν μου αρέσει ιδιαίτερα, επειδή κάνει κρύο, οι μέρες είναι μικρές, και όλα φαίνονται ημιθανή. Η αγαπημένη μου εποχή είναι η άνοιξη, που νιώθεις την αναγέννηση μέχρι το μεδούλι σου. Επίσης μου αρέσει πολύ το καλοκαίρι, με τις μεγάλες μέρες και τις διακοπές. Και το φθινόπωρο μου αρέσει, για το χρώμα των φύλλων. Σε μπέρδεψα; Αν μπορούσα να κάνω μία κατάταξη θα ήταν: 1. Άνοιξη 2. Καλοκαίρι 3. Φθινόπωρο 4. Χειμώνας. Τουλάχιστον διατηρώ σχετικά την χρονική σειρά, δεν μπορείς να πεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχα! Το σχόλιο στο τέλος είναι όλα τα λεφτά! Καλό μεσημέρι σε φιλώ :))

      Διαγραφή
  42. Δε θέλω να είμαι εποχή, Πέτρα μου!
    Ο χρόνος θέλω να 'μαι, να τις έχω όλες τους παιδιά μου αγαπημένα!
    Αλήθεια, το παραμύθι της κυρά-Καλής το ξέρεις;;;;
    Όλες τις λατρεύω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ινώ, πολύ απαιτητική είσαι εσύ και δεν μπορώ να σε βοηθήσω! Εγώ...μέχρι εποχή μπορώ να σε κάνω, όχι και τον ίδιο τον χρόνο όμως! Αχαχα! Φιλιά πολλά :))

      Διαγραφή
  43. Μου αρέσουν τα χρώματα αν δεν ήμουν η Ρούλα θα ήθελα να ήμουν η Ανοιξη.. με τις υπέροχες μυρωδιές της και τ καταπληκτικά χρώματα της,...Πετρίνα μου γεννήθηκα Νοέμβρη...μήνας ουδέτερος.. αναμεσα Φθινοπωρο με Χειμωνα ..!!
    δεν μου αρέσει ..χάθηκαν τόσοι μήνες; ας πούμε Μαγιάπριλο; ..:) να έχεις μια όμορφη εβδομαδα φιλη μου καλή Σαρακοστή .. φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαγιάπριλο! Σωστό κι αυτό! Ιδού η κατάλληλη εποχή για σένα Σμαράγδι μου :))

      Διαγραφή
  44. Παιδί του καλοκαιριού είμαι,καλοκαίρι λατρεύω και καλοκαίρι θάθελα να είμαι!Είμαι ικανή να ξεροψήνομαι Ιούλη μήνα κάτω απ τον ήλιο χωρίς ομπρέλα!Λατρεύω το φως που εκπέμπει και είμαι υπερδραστήρια.Αντίθετα,όταν το φως αρχίζει και φθίνει,αρχίζω και μαραζώνω,ενώ το χειμώνα ποτέ δεν είμαι καλά,είτε σωματικά,είτε ψυχικά!¨΄Αντε βρες άκρη τώρα εσύ!Υπέροχες (όπως πάντα) οι φωτο σου Σε γλυκοφιλώ φιλενάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντηλιακή οπωσδήποτε Βασάρα μου γλυκιά, που χάθηκες και μου λείπεις! Τα φιλιά μου :)

      Διαγραφή
  45. (Πώς να αντισταθώ σε αυτές τις υπέροχες εικόνες σου Πέτρα μου;)
    Καλοκαίρι, κατακαλόκαιρο, κυκλαδίτικο, ξερό καλοκαίρι.
    Καλοκαίρι που να σκάει ο βράχος στις πεζούλες και να κρύβονται οι σαύρες ανάμεσα στις πέτρες.
    Καλοκαίρι που να ζεματάει η άμμος τα δάχτυλα και να βρίσκεις ανακούφιση στη βρεγμένη άμμο.
    Καλοκαίρι, νύχτα, γεμάτη καυτό πόθο και πάθος που έχει συνδαυλίσει ο μεσημεριανός ήλιος.

    Μην αργήσεις, καλοκαίρι μου.

    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι όταν μου μιλούν για τις φωτογραφίες στο φωτογραφικό μου blog! Διότι, όσο και να πεις, την επιβράβευση μου, τη θέλω βρε αδερφέ! Θα έρθω να σε διαβάσω Ελένη μου! Σε φιλώ :)

      Διαγραφή
  46. αγαπώ τον χειμώνα !!!!! τον λατρεύω αλλά λόγο μιας κυκλοθυμίας θα ήθελα να ήμουν όλες οι εποχές..... μια ζέστη μια κρύο μια διάνθιση και μια φυλλοβόληση.... καλημέρα και φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, εγώ σε καταλαβαίνω Νικόλα μου! Ειδικά εκεί που μιλάς για κυκλοθυμία! Χαχα :) Καλό μεσημέρι!

      Διαγραφή
  47. Έχω διαβάσει αυτή την ανάρτηση πάνω από 4 φορές, μαζί με τα σχόλια... Νομίζω πως πλέον βεβαιώθηκα ότι δεν έχω την παραμικρή ιδέα ποια είναι η αγαπημένη μου εποχή... Κάθε χρόνο αλλάζει, ανάλογα με τη διάθεση μου μάλλον! Πέρυσι θυμάμαι ανυπομονούσα να έρθει το Φθινόπωρο, ενώ φέτος ήθελα να μην τελειώσει το Καλοκαίρι. Από την άλλη δε γίνεται να μην αγαπάς και τον χειμώνα, αφού και μόνο τα Χριστούγεννα και το ζεστό τσάι είναι αρκετά για να σε κάνουν να τον αγαπήσεις... Και τελικά μένει η Άνοιξη που την αγαπάμε κι αυτή γιατί είναι απλά υπέροχη, με ανθισμένα λουλούδια, μεγαλύτερες ημέρες, χελιδόνια κτλ κτλ κτλ...
    Οπότε δε ξέρω τι να απαντήσω... Μάλλον συμφωνώ με τον Νικόλα από πάνω χαχαχα!
    Φιλάκιααα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε θηρίο, διάβασες και τα σχόλια;; Χαρά στο κουράγιο σου! Πάντως κι εμένα μου αρέσει το τσάι! Χαχα! Δεν πειράζει που δεν αποφασίζεις, όντως, κάθε μια εποχή, έχει την ομορφιά της! Καλό βράδυ :))

      Διαγραφή
  48. Το αποφάσισα! Θα γράψω. Έχω έρθει πολλές φορές μέχρις εδώ αλλά δεν ήξερα τι να πω, τι να διαλέξω. Κατ' αρχάς, γεννήθηκα Άνοιξη και κάθε ΄Ανοιξη, πονάει η ψυχή μου μ΄ ένα γλυκό, παράξενο, πόνο. Νοιώθω και μια άγρια, τότε, χαρά, να σκάει μέσα μου με δύναμη και να 'ναι σαν έκρηξη, σα να ξαναγεννιέμαι... χαμογελάω δίχως λόγο και συνέχεια..... ναι, αγαπώ την Ανοιξη. Αγαπώ όμως και τη βροχή, τη δυνατή βροχή, τα απαλά πρωτοβρόχια, τις άξαφνες μπόρες του καλοκαιριού, τη μυρωδιά της βρεμμένης γης. Αγαπώ τη μελαγχολία και τις γλυκές υποσχέσεις του φθινοπώρου, τα πρώτα ρίγη του ''κρύου'' που φέρνουν τα βαμβακερά πουλόβερ και τις ζακετούλες στους ώμους...ναι, αγαπώ και το φθινόπωρο! Δεν υπάρχει τίποτα που να μην αγαπώ σ' αυτές τις δύο εποχές κι αυτό είναι κάτι που θυμάμαι σε μένα, από παιδί.Νοιώθω τρομερή ενέργεια αυτές τις δύο εποχές. Αγαπώ και πραματάκια στο χειμώνα και το καλοκαίρι αλλά υπάρχουν κι άλλα που δεν αντέχω...το πολύ κρύο, τη πολλή ζέστη. Διαβάζοντας ξανά αυτά που έχω γράψει, διαπίστωσα ότι την Ανοιξη την έχω γράψει με κεφαλαίο το πρώτο γράμμα, χωρίς να το σκεφτώ καθόλου, ενώ τις άλλες εποχές με μικρό!!!!!!! Φαντάζομαι ότι κάτι θα σημαίνει αυτό για έναν ψυχαναλυτή αλλά δε θα το αλλάξω αφού μου βγήκε έτσι! Καημέρα Πέτρα, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όμως Αγγελική, τώρα που το λες, έχω παρατηρήσει κι εγώ, ότι πολλοί από εμάς, γράφουμε την Άνοιξη με κεφαλαίο, άρα οι περισσότεροι κάτι προσδοκούμε... Φιλιά και καλημέρες!

      Διαγραφή
  49. Εγώ πάλι γιατί νόμιζα ότι είχα αφήσει σχόλιο;;;
    Μπα, κάπου αλλού θα το άφησα και δεν θυμάμαι...

    Καλοκαίρι λοιπόν και ξερό (ή χωρίς) ψωμί.
    Γιατί δεν κάνει ψόφο
    Γιατί ο κόσμος είναι πιο χαλαρός
    Γιατί τα μάτια παίζουν περισσότερο
    Γιατί νυχτώνει στις 10
    Γιατί δεν έχω λεφτά να πηγαινοέρχομαι Αυστραλία και να μη ξανασυναντήσω ποτέ Χειμώνα!!!!!

    (ποια κάμερα με παίρνει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Καλοκαίρι και ξερό (ή χωρίς) ψωμί";...ξέρεις κάτι που δεν ξέρω;... Αχαχαχα!

      Διαγραφή
  50. Είμαι παιδί του Αυγούστου, μα δεν αγαπώ το καλοκαίρι. Μάλλον την Άνοιξη αγαπώ, κι ίσως την απατώ καμιά φορά με το Φθινόπωρο, δεν μπορώ εύκολα να διαλέξω ανάμεσά τους. Βλέπεις, βρίσκω ασφάλεια ανάμεσα στα άκρα τους, το ένα η Γέννηση (Άνοιξη) το άλλο πένθος ενός προαναγγελθέντος Θανάτου (Φθινόπωρο), και τα δύο με περιγράφουν απόλυτα και με προσδιορίζουν. Νομίζω κι εγώ με τη σειρά μου πως μύθος είναι πως η εποχή που γεννηθήκαμε μας ταιριάζει. Το μέσα μας καμιά φορά... είναι ταμένο αλλού...
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Εύα μου. Το πόσο την έχω χαρεί αυτήν εδώ την ανάρτηση, δε λέγεται! Τα σχόλια σας, έτσι κι αλλιώς, πάντα είναι πολύτιμα για μένα, αλλά κι εδώ μέσα, έχετε στην κυριολεξία ζωγραφίσει, με τα λόγια σας, με τις επιθυμίες σας, με τις επιλογές σας, με τις εικόνες, που ο καθένας από εσάς, έχει δημιουργήσει, μέσω της αγαπημένης του εποχής! Σας ευχαριστώ τόσο πολύ όλους σας για αυτό! Φιλιά και καλημέρες :))

      Διαγραφή
  51. Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι οι φωτό με ενέπνευσαν! Είναι το ίδιο τοπίο, σε 4 διαφορετικές εκδοχές! Καλό βράδυ κι από δω :)

      Διαγραφή
  52. Μου αρέσουν όλες οι εποχές, γιατί καθεμία είναι διαφορετική
    Είναι πολύ βαρετό να υπάρχει μόνο μια εποχή συνέχεια!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, δεν είπαμε κι έτσι, απλά η εποχή που μας αρέσει, θα θέλαμε να κρατούσε λίγο παραπάνω! Φιλιά πολλά Στέλλα μου :)

      Διαγραφή