Κυριακή 23 Αυγούστου 2015

Μαζί σου και στην άκρη του κόσμου...








...είπε ο Μουράτ στη Ναταλία και το εννοούσε. Κι ενώ η Ναταλία φαίνεται να σέρνει τον Μουράτ από το...μανίκι, η πραγματικότητα 
είναι πως ο ίδιος ο Μουράτ της έδωσε το...δικαίωμα. Η φωτογραφική του μηχανή αστράφτει από χαρά κάθε φορά που...συναντά την πλάτη και τα οπίσθια τής Ναταλίας κι έτσι -με φόντο την υπέροχη πλάτη της- το ζευγάρι γυρνά τον κόσμο, αστράφτοντας κάθε λίγο και λιγάκι το φωτογραφικό φλας του Μουράτ κι απαθανατίζοντας...τον πλανήτη.













































































































Μέχρι που ήρθε κι η στιγμή που ο Μουράτ αποφάσισε να το πάρει το κορίτσι. Υπήρχε άλλος τρόπος εκτός από την απαθανάτιση κι εκείνων των στιγμών; Φυσικά όχι. Ο φακός του Μουράτ έκανε πάλι θαύματα!
Ήταν μια καλή ευκαιρία να δούμε και την...υπόλοιπη νύφη! Να ζήσουν!

























































































































































Υ.Γ "Κανείς δεν είναι κανενός" Κλικ για μια δροσερή συνέχεια..


__________________ Mia Petra ________ Πληροφορίες Foto Murat Osman ___________________


6 σχόλια:

  1. χαχα! Θα έπαιρνα όρκο πως αυτό το χέρι ήταν κάποιο gadget για να τραβάς φωτογραφίες!
    (Υπάρχει! Το έχω δει!)
    Κοίτα να δεις... χαχα!!!
    Άντε, να ζήσουν τα παιδιά!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, Πετράδι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφες, παραμυθένιες φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είσαι θεά!!!!
    Το κορίτσι νεραϊδικό......

    φιλάκι ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σαν όνειρο τραβηγμένες από άλλους κόσμους. Υπάρχουν πραγματικά ; που ζούμε ; σε ποια φυλακή......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα πήρα πρέφα στο instagram του Murad συμπεθέρα μου ❣ ❣ Πέρσυ το έμαθα το project τους και κατενθουσιάστηκα ❣ ❣ Να μας ζήσουν καλέ ❣ Πανέμορφο και δημιουργικό ζευγάρι ❣ Κουλτουρόφατσες, my kinda thing ❣ ❣ ;))))
    Πέτρα μου προσπάθησα να σου αφήσω σχόλιο και στο άλλο blog αλλά δεν ξέρω τι παίζει... Δεν μου το εμφανίζει...
    Φιλάκια πολλά και καλό σ/κ να χεις ❣ ❣

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Από όλα μου αρέσει η πρώτη φώτο, θα ήθελα να ταξίδευα σε όλα αυτά τα μέρη και να ήμουν εγώ στην κάθε φωτο και τελος ως μότο θα ένωνα τους τίτλους των δύο αναρτήσεων σου (και από το άλλο μπλογκ εννοώ)... χεχε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή