Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

Γεννημένη για να ποζάρει!...




















































































Όταν μια μικρή ταλαντούχα ποζάρει σε...αναγεννησιακούς πίνακες!

Ο Bill Gekas είναι από τους φωτογράφους που αγαπούν ιδιαίτερα τα έργα κλασικών ζωγράφων όπως οι Vemeer και Rembrandt. Επιθυμία του ήταν να αναπαραστήσει τη δουλειά τους μέσω από τον φακό του αλλά δεν ήξερε τον τρόπο... μέχρι που έβαλε την... 6χρονη κόρη του σε πρώτο πλάνο. Ο Bill Gekas και η κόρη του έχουν κερδίσει πολλά βραβεία για τη δουλειά τους, και όχι άδικα, μιας και η μικρή μεταφέρει με την εκπληκτική έκφρασή της πολλά από τα στοιχεία εκείνης της εποχής. (Πηγή) Κι εδώ μια συνέντευξη του μπαμπά/φωτογράφου

__________________ Μια Πέτρα __________________________________________________________



64 σχόλια:

  1. Τι πλάσμα θεέ μου!!! Απίστευτη η ομορφιά και η εκφραστικότητα της!!! Μπράβο Πέτρα μου, που μας σύστησες την μικρή και φυσικά τον μπαμπά της! Αχτύπητο δίδυμο!!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραγματικά κουκλίτσα η μικρή....μπράβο της!!!!
    Καληνύχτα Πέτρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εκφραστικότατο πλασματάκι!
    Η ιδέα του πατέρα της καταπληκτική.
    Σ' ευχαριστούμε που μας τον "γνώρισες".
    Κρατώ κάποια από τα λόγια της συνέντευξής του: "Το internet μας έχει δώσει τη δυνατότητα να εκθέσουμε τη δουλειά μας σε πολλούς ανθρώπους, δυνατότητα που οι φωτογράφοι δεν είχαν πριν 10 χρόνια και θα έδιναν τα πάντα να την είχαν. Αλλά το πιο σημαντικό είναι να διασκεδάζετε, να περνάτε καλά και να αγαπάτε το θέμα που φωτογραφίζετε, αφού κάτι τέτοιο φαίνεται στις τελικές σας εικόνες. Και όταν διαγωνίζεστε να θυμάστε ότι θα πρέπει να συναγωνίζεστε τον εαυτό σας, γιατί για κάθε μεγάλο φωτογράφο εκεί έξω, υπάρχουν 100 γνωστοί ή άγνωστοι ακόμα μεγαλύτεροι φωτογράφοι."
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο άνθρωπος είναι ψαγμένος, εκτός από ταλαντούχος! Καλό ξημέρωμα και πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  4. τι πλάσμα ουράνιο είναι αυτό! υπέροχη η δουλειά του πατέρα, ιδανικό μοντέλο το αγγελούδι του.
    α ρε Πετρουλίνι! να είσαι καλά με τις φωτογραφίες σου πάντα με ταξιδεύεις εκεί που ο νους μου ονειρεύεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι φωτογραφίες είναι ταξίδια από μόνες τους! Γλυκό φιλάκι και καλό ξημέρωμα Βικάκι μου :))

      Διαγραφή
  5. Τέλεια η μικρή, μα και η δουλειά του μπαμπά της καταπληκτική!!!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ έχω ξετρελαθεί με τις φωτογραφίες τους. Σε φιλώ γλυκά και καλό ξημέρωμα επίσης Μαρία μου :))

      Διαγραφή
  6. Εκπληκτική δουλειά.....! εντυπωσιακή αληθοφάνεια και έκφραση......! λες και μιλάει το πρόσωπο της μικρής...
    Εξαίρετη επιλογή Joan μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, πολύ χαρισματικός ο μπαμπάς!
      Να είσαι καλά Γιάννη και καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  7. Δεν ξέρω μωρέ, είναι σωστό να εκθέτουμε τα παιδιά μας έτσι; ¨Οσο όμορφο κι αν είναι το αποτέλεσμα. Ακούγομαι σαν παραφωνία εν τω μεταξύ. Μπορεί να ανησυχώ περισσότερο από όσο πρέπει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενώ εντυπωσιάστικα πολύ από το αποτέλεσμα δε σου κρύβω πωςένιωσα και τον ίδιο προβλημτισμό με την Ανδρομέδα...οπότε γίναμε δυο οι "παραφωνίες"...χαχαχαχαχα

      φιλιάκια πολλά πολλά και καλό Τριήμερο :))

      Διαγραφή
    2. @ Χριστίνα,
      δεν είσαι παραφωνία, η άποψη σου είναι ίσως η άλλη όψη του νομίσματος, αλλά με τέτοιο μπαμπά και τέτοιο παιδί, είναι να μην "συνεργαστούν"; Αφού το'χουν κι οι δυο! Καλή Κυριακή :)

      Διαγραφή
    3. @ Άμυ,
      καλή σου μέρα. Είπαμε, είναι σεβαστές όλες οι απόψεις, αλλά είναι και άπειρα τα παραδείγματα εκμετάλλευσης παιδιών από τους γονείς, που θα ήταν χρήσιμο να ξεκινήσουμε από τις κραυγαλέες περιπτώσεις πρώτα και μετά να επεκταθούμε. Άποψη μου, έτσι; Καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  8. ....' Αφωνη!

    Καλημέρες φωτεινές σου στέλνω...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ααα ειναι υπεροχη η μικρη!

    καλο τριήμερο να έχεις!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φωτογραφίες που κάλλιστα φαίνονται σαν πίνακες αναγεννησιακής ζωγραφικής!Εκπληκτικό το αποτέλεσμα της τεχνοτροπίας!Ενδιαφέρουσα η υπέροχη κι άγνωστη για μένα αυτή δημοσίευση!
    Να 'σαι πάντα καλά και να περάσεις ένα χαρούμενο τριήμερο!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν πατήσεις το λινκ θα δεις κι άλλες πολλές με το παιδάκι επίσης.
      Καλή σου μέρα φίλε Νίκο και να είσαι κι εσύ καλά! Καλά να περάσεις :)

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα Πετράδι μου
    Υπέροχος φωτογράφος και τέλειο το μοντέλο του!!!
    Μοιάζουν σαν πίνακες της Αναγεννησιακής εποχής!!!

    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπαμε, το μοντέλο είναι...γεννημένη για να ποζάρει!
      Σε φιλώ και καλή Κυριακή! :))

      Διαγραφή
  12. Ουάου!! Η έννοια της φωτογραφικής τελειότητας στην πράξη! Να σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τι ταλέντα υπάρχουν; Αλλά εσύ δεν στερείς καθόλου και το ξέρεις! Καλή Κυριακή :))

      Διαγραφή
  13. Ξέρω ξέρω,καιρό έχεις να με ακούσεις διαμαντάκι μου και δίκιο θα'χεις ότι και να μου σούρεις!Θα αυτοτιμωρηθώ καθισμένη με το πόδι ψηλά σε μια γωνία μπας και εξιλεωθώ! Είπα να κάνω μια Σαββατιάτικη τσάρκα σήμερις να πάρω τον αέρα μου και ανακάλυψα διαμάντι!
    Καλοτάξιδο το καινούργιο σου μπλογκάκι!Ευάερο ευήλιο και άκρως ενδιαφέρον το βρήκα - όχι ότι περίμενα κάτι λιγότερο από σένα φυσικά.Πολύ μ' άρεσε η λόξα σου με την φωτογραφία (την έχω και εγώ ενίοτε) και θα έρχομαι για μπανιστήρι όποτε μπορώ!!!Η μικρή με τρέλανε με τις πόζες της!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, εντάξει, ξέρω σου λέω! Τώρα θα εμφανιστείς πάλι το φθινόπωρο και εάν!! Αχαχα! Πάντως χάρηκα πάρα πολύ που εμφανίστηκες, έστω και σαν κομήτης!! Σε ευχαριστώ γλυκό Μιραντάκι μου και καλωσόρισες ωρέ! Καλά να περνάς και καλή Κυριακή! Μάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  14. Τι απίστευτη μικρή είναι αυτή!!Το ΄χει!Είναι βέβαια και το concept εξαιρετικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα είναι άψογα! Καλημερούδια και καλή Κυριακή Ανθούλα μου :))

      Διαγραφή
  15. Το μεγαλείο της τέχνης ....οικογενειακή υπόθεση !!! Ο μπαμπάς κορυφαίος και η μικρούλα ένα ονειρεμένο πλάσμα !!! Ευχαριστώ Πέτρα που μας τους γνώρισες, καλό τριήμερο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, άκρως επαγγελματικό το δίδυμο, αλλά εκπέμπει αμεσότητα το αποτέλεσμα. Καλή Κυριακή Κλαυδία μου :))

      Διαγραφή
  16. Ε είναι κι ο μπαμπάς καλλιτέχνης σιγά μην ξέφευγε το μπουμπούκι!!!
    Τι δίδυμο είναι αυτό;;;; Φωτογραφίες -πίνακες!!!
    Διάβασα την συνέντευξή του, τα τεχνικά δεν τα κατάλαβα αλλά ξεχειλίζει το πάθος του για την φωτογραφία!!!
    Μπράβο του!! Σε ευχαριστούμε mia Πέτρα για την μοιρασιά!!! ;)))
    Φιλάκια συμπεθερούλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα τεχνικά ούτε εγώ τα κατάλαβα, αλλά το πάθος για την φωτογραφία είναι ολοφάνερο και άκρως επιτυχημένο! Φιλιά συμπεθερόνι και καλή Κυριακή :))

      Διαγραφή
  17. Κουκλάκι και με στόφα μεγάλης σταρ!
    Σαν πίνακες οι φωτό!
    Φιλάκια stonegirl!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ, άνετα θα ήθελα μια τέτοια φωτογραφία στο σπίτι, είναι σαν πίνακες όντως. Φιλιά και καλημέρες! Καλή Κυριακή μαντάμ :))

      Διαγραφή
  18. Απιστευτη η μικρη με φοβερο βλεμμα !
    Οι φωτογραφιες ειναι αριστουργηματικες!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο, το βαθύ της βλέμμα προσδίδει πολύ στην φωτογραφία, πέρα από την τεχνική του μπαμπά. Φιλούθκια και καλημερούδια! :))

      Διαγραφή
  19. Ψάξε ψάξε.. σε ανακάλυψα! Κι άλλο ιστολόγιο; Και μου το κράταγες κρυφό; ΘΑ ΣΕ ΧΩΡΙΣΩ! Τέλος! Χα χα χα.
    Κουκλί το μικρό, αν και δεν ξέρω κατά πόσο κάνει καλό η υπερβολική έκθεσή του στη δημοσιότητα, τον φακό, το κοινό. Μπαίνεις σ'ένα τρυπάκι από το οποίο δύσκολα βγαίνεις. Πολύ δημιουργικός ο μπαμπάς/φωτογράφος όμως! Τον παραδέχομαι. Φιλί γλυκό από τη μακρινή Μελβούρνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα να στο κάνω έκπληξη βρε κουτό! Αχαχα! Καλωσόρισες και σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη σου Αγρίμι κι Αγριμάκι μου :)) Καλή Κυριακή και πολλά φιλιά, από μια Ελλάδα που το 'ριξε στα...μπάνια του λαού!

      Διαγραφή
  20. Είναι μεγάλα ταλέντα μπαμπάς και κόρη, αλλά και το δικό σου ταλέντο στο να ξετρυπώνεις διαμαντάκια είναι αμίμητο κι ασυναγώνιστο, αγαπημένο μου κουμπαρόνι. Κι επειδή ξέρω πως ήρθα τελευταία και καταϊδρωμένη στο νέο σου σπιτικό, θα σε αποζημιώσω καταλλήλως: αφήνω στον πάγκο σου ένα ταψί σοκολατόπιτα κι ένα χαρτάκι μ' ένα miss u και love u λέμε!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πόσο σε σκέφτομαι αυτές τις μέρες, δεν ξέρω αν το ένιωσες, καημένο αγα-πόνι μου, που μου ταλαιπωρείσαι καλοκαιριάτικο (ε, αυτό το τελευταίο είναι λίγο σχετικό! αχαχα!) Καλωσόρισες και σε ευχαριστώ πολύ! Ελπίζω πάντως να έρθουν κι άλλοι μετά από σένα!!! Γλυκό φιλάκι και σε περιμένω ανυπερθέτως να επιστρέψεις εδώ :)))

      Υ.Γ Και μια κρέπα από δίπλα δεν θα με χάλαγε!!! :)))))))

      Διαγραφή
    2. Εγώ τώρα γιατί σκέφτομαι περισσότερο το μετά, παρά την εξεταστική και τη ζέστη; Αυτός ο Μέρφυ θα έχει ξελιγωθεί στα γέλια με την περίπτωσή μου. Πολύ μεγάλη φαρσοκωμωδία να βλέπεις σωτήρα κάποιον που δεν θες να δεις ούτε ζωγραφιστό μετά τα "κατορθώματά" του. Εχω χαλαστεί πολύ, αυτό ήταν το κερασάκι!! Έγκειται σ' αυτό που είχα πει "η επέλαση των βαρβάρων". Σαν Πυθία σου μιλάω τώρα, αλλά δεν θέλω να πω λεπτομέρειες δημοσίως. Εξκιουζέ μουά.

      Να ξέρεις πως κι εμένα εδώ τριγυρίζει η σκέψη μου, κι ας μην περνάω.
      Σ' αγαπώ πολύ!!!

      Διαγραφή
    3. ΥΓ για το ΥΓ σου --> με το τηλέφωνο ανά χείρας, έτοιμη να παραγγείλω: αλμυρή ή γλυκιά;;; :D

      Διαγραφή
    4. Οκ, δεν έβγαλα και πολύ νόημα με το πρώτο σχόλιο σου κι έτσι πάω στο δεύτερο που το κατάλαβα πολύ καλά!! Μια γλυκιά πρώτα -με έναν εσπρέσο- και μια αλμυρή μετά -με ένα ποτηράκι κρασί- θα ήταν ο,τι έπρεπε! Περιμένω..ανυπερθέτως (και) τις κρέπες γλυκό αγα-πόνι μου! :))

      Διαγραφή
    5. χαχαχαχα έλιωσα!!! Αν συναντηθούμε ποτές από κοντά, δεσμεύομαι να σου πραγματοποιήσω τούτες τις επιθυμίες, με μεγάλη μου χαρά. Και το φαντασιώνομαι Χριστούγεννα, για να σηκώσουμε κι όλο το απόθεμα των μαγαζιών σε σοκολατένια μελομακάρονα. ^_^

      Άντε, πάω κούτσα κούτσα να συνεχίσω με τα PID, PLC και τα συναφή μου, γιατί έχω συνέχεια στην μέρα μου με Μεταγλωττιστές (δύο δίνω την Τρίτη, και μετά καπάκι Τετάρτη και Πέμπτη. Δεν είναι ζωή αυτή. Χάθηκε ο κόζμος να είχα γεννηθεί πριγκίπισσα, να κάθομαι σταυροπόδι ολημερίς και να δίνω διαταγάς; Ατιμη κενωνία, άτιμη!!) και μια εργασία που πρέπει να την προχωρήσω για να μην τρέχω τελευταία στιγμή.
      Μάκια πολλά στο ευχάριστο διαλειμματάκι μου!! :))))

      Διαγραφή
    6. Τι να σου κάνω, που δεν μπορείς να μπεις σήμερα στο άλλο μου μπλογκ, να δεις τι εστί Πέτρα! Αχαχα! Μάκια :))

      Διαγραφή
  21. Πω πω υπέροχη είναι!!!!!!!!!! Και επειδή ξέρω του πίνακες, ποζάρει φανταστικά! Τι ύφος! Κούκλα! Ξετρελάθηκα.......
    Καλό σου βράδυ και πάω στο άλλο σπιτικό σου να αφήσω τις καλησπέρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα, είναι πολύ ιδιαίτερο παιδάκι ομολογουμένως! Καλημέρες και φιλιά :)

      Διαγραφή
  22. Απίθανες φωτο, δεν ήξερα τον φωτογράφο, σ' ευχαριστώ που μας τον σύστησες!
    Να είσαι καλά Πέτρα μου και να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!
    Φιλιά πολλά με αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ να είσαι καλά Κατερίνα μου! Καλά να περάσεις σήμερα και καλή εβδομάδα. Γλυκά φιλιά :)

      Διαγραφή
  23. Τι κοριτσάκι είναι αυτό!!!!
    Μπράβο στον καλλιτέχνη που μπόρεσε και έκλεψε από τα μάτια της μικρής
    όλη αυτή την έκφραση και την αποτύπωσε με τόση επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ο μπαμπάς της, το πρόσεξες; Καλημερούδια και φιλιά :)

      Διαγραφή
  24. Το έργο του φωτογράφου δεν το ήξερα, ήταν μια πολύ όμορφη έκπληξη το πάντρεμα που έκανε με έναν ζωγράφο που λατρεύω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Επίσης, καλορίζικο το νέο σου σπίτι! Μου αρέσει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύα μου, καλωσόρισες και σε ευχαριστώ πολύ! Με τιμούν τα λόγια σου, αφού γνωρίζω πολύ καλά πόσο μαστόρισσα είσαι στην τέχνη της Φωτογραφίας! Να είσαι καλά και καλή σου μέρα :))

      Διαγραφή
  26. Καλορίζικο το νέο σου σπιτάκι !!!!! Μ αρέσει πολύ !!!!!!
    Και ο φωτογράφος που μας σύστησες καταπληκτικός !!! Το καλύτερο μοντέλο η κόρη του !!!!!
    Προσπαθώ να γίνω μέλος και δεν με δέχεται ο ...... σνίφ, θα το παλέψω !!!
    Σε φιλώ και είμαι σίγουρη ότι θα έχουμε πολύ ενδιαφέροντα συναπαντήματα !!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου, καλωσόρισες κι εδώ και σε ευχαριστώ πολύ! Καλό ξημέρωμα και πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  27. Πάνω που τον απείλησα με δέχτηκε !!! Γιούπι !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Υπέροχοι μπαμπάς και κόρη. Το ταλέντο (μήλο) κάτω από τη μηλιά θα πέσει:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εντυπωσιακές φωτογραφίες! Ειδικά η πρώτη... μπράβο και στον μπαμπά και στην κόρη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή